Jag är riktigt sugen men har några frågor!
Antingen så tar jag heffa klumps bussen och pröjsar 1000:- på färjan men då kan jag sova i den istället. Finns det nån camping i närheten, kanske till och med tillgång till el & mugg vid banan man kan snåla in sig på???
Nån mer som åker buss och slaggar i?
Eller så tar man bil & släp blir ju nästan billigare oavsett faktiskt, inte lika bekvämt dock....
Hur som helst så lär jag ha en plats ledig från Stockholm (Norr-väst).
e grymt sugen finns det platser kvar??
Det finns el och toalett vid banan men jag tror inte att vi har tillgång till det nattetid. Banområdet är låst på natten plus att jag vet inte vad banägaren säger om att vi campar vid banan. Angående camping så har jag inte så bra koll på Ålands utbud men inne i Mariehamn (10 – 15 km bort) finns det camping iaf. Åland har en bra hemsida där de samlat alla campingar/stuguthyrare, www.åland.se, där kan du säkert hitta bättre info.
Bil och släp blir garanterat billigare eftersom personbiljetten ingår i de 750 kr. Om jag tolkat Eckerölinjen korrekt så tillkommer 240 kr för bilen. Alltså totalt 990 kr för resa, boende och frukost i ditt fall med bil och släp.
Det finns fortfarande några platser kvar. Men det ramlar in bokningar stadigt.
Finns inte "Söderby camping" kvar, det är inte så långt till vessingsboda googla det..
Sökte lite, hittade inget sånt. Men hittade en sjysst i Mariehamn däremot. "Gröna Uddens Camping" 13 euro + el.
Stugbyar i lemlands kummun, samma som kommun som vessingsboda ligger i.
kolla in www.visitaland.com annars.
Mellanvik stugby
Söderby
Ägare: Gunnar Mansén och Robert Mansén
Tfn: +358 (0)18 34 338/34 087
+358 (0)40 5908 784 eller +358 (0)40 7019 035
mellanvik@aland.net
G-M Heléns övernattningsstugor
Söderby
Tfn: +358 (0)18 34 141 eller +358 (0)40 7415 713
Herrövikens stugor
Flaka
Bokas via Viking line:s stugbokning
Ägare: Gunnel Henriksson (kontaktas för att meddela ankomst):
Tfn: +358 (0)18 49 619 eller +358 (0)40 0329 940
Har anmält oss.. En juniorpilot å så en som meckar (jag asså)
Tänkte ta med tattartermosen att sov i..
Det gick inte att slå läger vid banan? ..om man kunde ringa å fråga eller om ni redan visste de?
Bo i depån e man ju van vid å de är ju väldigt smidigt..
Tommy..
Hallå! Två grabbar från Norrköping anmälda! Några fler härifrån? Vi kommer köra bil å släp.
Hur är det med nr siffror? ska man ha det?
Får man köra oreggade hojar?
Strömberg: Det du visar slits oftast när du lägger ner hojen men när du gör en highsider så tror jag att piggen längre in kommer skrapa i backen om nu inget annat tar i först!
Faktiskt inte, vid vurpa är det delen längst ut som blir en jäkla fin osthyvel och gör grova spår i asfalten, om man inte sätter en puck där du visar, då tar den i istället. Nu finns det kanske undantag men det är bara att lägga sin egen cykel ner och kolla vad som tar i.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|