Inbjudan till supermotardkurs

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
Hahaha ja dom e lite luriga -07 erna så de får nog bli en 08 i så fall:kryckor :rodnar ,
men nu jag har mutat regeringen med att sköta disken i ett halvår så det värkar som det kanske kan bli en ny:)

, de va lite trist att den pajja men stämningen som var i depån å gruppen gjorde att de va jädrigt kul ändå:tummenupp

Vad hände med hojen nu? Den verkar inte gilla åland :gnissla

Ni verkar haft grymt roligt. Synd att det här lägret var så tätt inpå det andra. Annars hade man varit med på båda.

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Tack för en trevlig helg!

Sitter och kollar igenom lite bilder och nu längtar man redan tebax trots skavsår mellan skinkorna :rolleyes:

Det var en mkt lärorik helg, har tänk väldigt mycket på allt man har fått lära sig nu när man har fått lite distans från det hela.
Är mkt som man funderar på som känns självklart helt plötsligt nu när man tänker tillbaka.

Faller in i ledet och tackar för en trevlig helg och superbra instruktörer :tummenupp

Min bilder hittar ni här: http://www.pixbox.se/alb_show_id796952_page0.html

20479024.jpg
[/url][/IMG]

$putnik

Asfalt e hårt
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
KTM 525-07
Bilder

Här har ni de bilderna jag tog. Mest från den snabba gruppen då jag körde den långsamma. http://www.pixbox.se/alb797725 .

Upp med lite mer bilder nu gubbar! har inte sett en bild där jag kör än.

Ha d gött/Patrik med orange ktm 625 som krashade å hade go-kart kärran

Edit:eek:m ni inte orkar lägga upp en massa bilder kan ni maila mig eller adda mig på msn patrik_p82@hotmail.com eller pm...ni fattar. Såg två riktigt fräsha som vore kul att ha. En när jag vurpa å en när jag har fotpinneskrap.

Last edited:

MotardBoy

SOE.SE
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
KXF och Scrambler
Bilden när du skrapar pinne ska jag fixa åt dig!
du har inga mer bilder från slutet på mig när jag (KTM 29) och Max CRF kör på bakan? eller finns bilderna i bättre upplösning?
Din hoj är j_a snygg! Och du fega inte;)

kul att ha. En när jag vurpa å en när jag har fotpinneskrap.

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Hoj
kTm 690 sMc. aPrIlLiA 450 RxV. HuSqVaRnA 450SmR. gixxer 1000 k4
Här har ni de bilderna jag tog. Mest från den snabba gruppen då jag körde den långsamma. http://www.pixbox.se/alb797725 .

Upp med lite mer bilder nu gubbar! har inte sett en bild där jag kör än.

Ha d gött/Patrik med orange ktm 625 som krashade å hade go-kart kärran

Edit:eek:m ni inte orkar lägga upp en massa bilder kan ni maila mig eller adda mig på msn patrik_p82@hotmail.com eller pm...ni fattar. Såg två riktigt fräsha som vore kul att ha. En när jag vurpa å en när jag har fotpinneskrap.

satan du har ju me när ja ligger i buskarna:D

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Hej på er
Nu har jag lagt upp en liten film på vår hemsida.

http://www.teampyamas.se/index.asp?page=49&aid=210

har ni bilder, filmer så skicka gärna.

/Dawan

Kul med en filmsnutt!

Om du ser några bilder som ni vill ha på eran sida så säg till så mailar jag det ni vill ha: http://www.pixbox.se/alb_show_id796952_page0.html
Har inte laggt ner speciellt mkt tid på bilderna men kanske nått passar.
Man var ju så trött mellan körningarna så det blev inte så mkt fota som jag hade hoppats på :)

//Johan

$putnik

Asfalt e hårt
Gick med
13 Aug 2007
Hoj
KTM 525-07
Bilden när du skrapar pinne ska jag fixa åt dig!
du har inga mer bilder från slutet på mig när jag (KTM 29) och Max CRF kör på bakan? eller finns bilderna i bättre upplösning?
Din hoj är j_a snygg! Och du fega inte;)

Tack!:D Har köpt nytt styre och beställt nya delar. Så förhoppningsvis kommer hojen snart va i samma skick som den va innan man åkte till Åland:).

Tror sämsgård och nån till tog kort samtidigt med mig där på slutet. Fick inte till några klockrena kort på det, men tror att de andra har bättre. De e skitstora så det e nog enklast om du addar mig på msn så slänger jag över de korten du vill ha eller så kan jag lägga upp dem på 1mb på nätet. H

Ha de gött/PAt

tellskog

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2004
Hoj
Husaberg FS650, Aprilia RS250, Fiddy Motard
Vill ta tillfälla ett tacka alla goa gubbar som vart med under helgen, har haft skit skoj. Team Pyamas som gjort ett fantasktiskt jobb med att anordna denna resa, hoppas det blir fler...:tummenupp

Har lagt upp ett lite axplock av biler från helgens äventyr. Om de tär någon som vill ha orginal kopior är det bara hojta, dom är rätt stora dock (5,5M).

http://www.pixbox.se/alb_show_id798507_page0.html

Henke

HaZTuR

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
Aprilia sxv 5.5
Jävlar Tellskog du har fan fått in ett par schyssta bilder på nästan alla känns det som =)

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Vart de inge fler bilder eller filmer, främst på slidningen tänkte ja? Man e ju så ful så man knappt fastnade på en enda... :D

JiEss

'nuff said!
Gick med
13 Jul 2005
Hoj
Ktm 640
Vart de inge fler bilder eller filmer, främst på slidningen tänkte ja? Man e ju så ful så man knappt fastnade på en enda... :D

Eller hur? Vet att killarna från Norrköping hade lite sköna bilder iaf. Sen får vi väl hoppas att LG:s filmer kommer upp snart, har för mig att det fanns lite bra delar med där också! :Rockbanan

Håller tummarna. :tummenupp

/J

<micke>

#647, Supermoto S1.
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
Cb 985 Café-racer bygge, SXS 300 -07 Motocross, Kxf 450 -09 Supermoto, Minimoto 49 cc
Hur såg din hoj ut? var det den med svart bakdel å miniskyllt i hjulhuset?

Jo precis! Åkte med svart skinnställ och "vit/röd" hjälm...

Vet nämligen att jag lyckades med hyfsade slides i 3 kurvor, är ju några såna bilder jag vill ha! Tror att jag blev fotad en del i de kurvorna också....

Hoppas iaf! :)

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Hoj
kTm 690 sMc. aPrIlLiA 450 RxV. HuSqVaRnA 450SmR. gixxer 1000 k4
Eller hur? Vet att killarna från Norrköping hade lite sköna bilder iaf. Sen får vi väl hoppas att LG:s filmer kommer upp snart, har för mig att det fanns lite bra delar med där också! :Rockbanan

Håller tummarna. :tummenupp

/J

fanns lite bra på filmen har fått in den på datan ska bara klippa filmen oxå

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...