Anntagligen ren tur......J-vla tjuvarMell skrev:Ner vi hade inbrott i vårat Garage så tog inte polisen nå fingeravtryck...Dom gjorde ingenting faktiskt. Förundersökningen nerlagd i princip dagen efter. Jävla fjollor till poliser.
Och tjuvjävlar.
Det var inga knarkare som gjorde det där.
Var försiktig med vad som skrivs på internet. Mäklarna har ju slutat visa upp bilder invändigt på husen pga inbrottsrisken. Hur visste dom vart dom kunde hitta en vinkelslip. Bara tur eller?
PutteLiten skrev:Marcus, var det Franks gula 996 som e stal??
Tur att din e kvar och orepad!
Jag ahr haft 2 inbrottsförsök i mitt garage, men de lyckades inte komma in någon gång. Dock så total sabbade de dörren sista gången, så nu sitter det feta plåtbitar på strategiska ställena på dörren som hinder för tjuvjävlarna.
Ah, den gamla hederliga klyschan som alltid dras upp när stölder rapporteras här på SH.Anneli skrev:De ju fan att folk aldrig lär sig hålla isär mitt o ditt.
Waiden skrev:Så Björn har alltså blivit av med sin andra hoj på mindre än ett år??
Fan va surt!! Konstigt att ingen märkte nåt, det ligger ju hus precis intill ert garage. Och snutstationen ligger ju bara ett stenkast därifrån!!
Fast det är klart, som tjuv idag så kan man göra inbrott i grannhuset till snuten utan att åka fast...
Och som många säger, det är troligen nån som vet hur det ser ut inne i ert garage som gjort det. Trist, men troligen sant.
Jag vet ju till exempel vem som snodde en massa prylar i min bil då jag hade inbrott i den för några år sen. Men inget kunde jag göra åt det...
Hoppas att allt ordnar sig och att grejerna kommer tillbaka. Samt att ni får reda på vem det var som gjorde det!!!
//Micke
sgtpepper skrev:Ah, den gamla hederliga klyschan som alltid dras upp när stölder rapporteras här på SH.
"Folk" kan skilja på ditt och mitt. Felet är att vissa skiter i vad som är deras och vad som inte är deras, inte att de inte förstår bättre. Hade de verkligen inte förstått skillnaden på "ditt och mitt" så hade de väl plockat saker i dagsljus och inte i skydd av mörkret etc?
Det är trist med stölder, snart är försåtsminering enda utvägen. 250 gram trotyl under sadeln med en tändhatt kopplad till tändningen borde göra susen, iofs så försvinner ju möjligheten att hojen hittas av polisen och returneras men det kan man ju ta. Gäller bara att komma ihåg att avaktivera mineringen när man själv ska ut och åka .
Vad hände i Thailand igår?Therudeboy skrev:Annars kan det bli som i thailand igår
twinner666 skrev:Jo kul är det ju inte!! dom som gjort detta kommer att ångra sig om vi nu kommer på vilka det är
sgtpepper skrev:Vad hände i Thailand igår?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|