Gummianka
Ny medlem
Hallå tänkte jag när jag stannade till med bilen vid mitt garage.
Efter att en av mina bästa vänner blivit bestulen på sin ducce så beslutade jag mig snabbt för att höja försäkringen på hojen. sagt och gjort if sa bara lungt fixar vi.
Igår under helsingborgsfestivalen var det som sagt party men på natten när jag och flickan körde hem fick jag för mig att jag skulle köra inom mitt garage. När jag kör fram till mitt flerbilsgarage ser jag snabbt att garageporten står lite konstigt. Lampan är tänd inne i garaget. Jag fattar ju då att bågen är stulen.
Hmm nä det var den inte. Kan nog vara så att mitt larm skrämde dom samt 2 skivbromslås och ett styrlås.
Dock hade dom dammsöget hela garaget på verktyg och prylar.
men det konstiga.
grannens fälgar och däck och prylar var fortfarande kvar.
grejor för 20-30 loppor
nu kommer vi till det roliga
mc försäkringen säger att avhängda prylar blås och sånt går på hemförsäkringen
undra vad hemförsäkringen säger
att det är mc försäkringen som skall täcka?
hehe
detta blir ett popcornfall
en sak är säker
60% säker på att det är blatt ungarna i kvarteret som robbar moppar och byter dom lika ofta som dom byte kallingar
dags att skaffa gevär
assholes
Efter att en av mina bästa vänner blivit bestulen på sin ducce så beslutade jag mig snabbt för att höja försäkringen på hojen. sagt och gjort if sa bara lungt fixar vi.
Igår under helsingborgsfestivalen var det som sagt party men på natten när jag och flickan körde hem fick jag för mig att jag skulle köra inom mitt garage. När jag kör fram till mitt flerbilsgarage ser jag snabbt att garageporten står lite konstigt. Lampan är tänd inne i garaget. Jag fattar ju då att bågen är stulen.
Hmm nä det var den inte. Kan nog vara så att mitt larm skrämde dom samt 2 skivbromslås och ett styrlås.
Dock hade dom dammsöget hela garaget på verktyg och prylar.
men det konstiga.
grannens fälgar och däck och prylar var fortfarande kvar.
grejor för 20-30 loppor
nu kommer vi till det roliga
mc försäkringen säger att avhängda prylar blås och sånt går på hemförsäkringen
undra vad hemförsäkringen säger
att det är mc försäkringen som skall täcka?
hehe
detta blir ett popcornfall
en sak är säker
60% säker på att det är blatt ungarna i kvarteret som robbar moppar och byter dom lika ofta som dom byte kallingar
dags att skaffa gevär
assholes