Vart ju lite sugen på den här men priset för srrén var lite i det saftigaste laget tycker jag.
Ftr1200 154,900:-
Ftr1200 s 168,900:-
Ftr1200 srr 175,900:-
https://sulas.se/indian-ftr1200/
Finns många fiaskon som är ”populära”, exempelvis finns det ju folk som köper kvällstidningar och tittar på melodifestivalen... och äter Billy’s pizza.
Skickat från min iPad med Tapatalk Pro
Ett fiasko är väl ändå något som inte fungerar som det är tänkt??
Så det du räknar upp är ju alla en succé även om det är saker du och många andra inte gillar.
Nja, Indian gick i konkurs 1953, och återuppstod 1999, och nu är vi inne på tredje reinkarnationen, som nog mest bara har antal hjul gemensamt med sina föregångare. Så ja, urföretaget startade 2 år före HD, 1901 respektive 1903, men både produktion och företag har ju legat nere i åtskilliga decennier, så att säga att det är ett långlivat märke är en stark överdrift. Några investerare har helt enkelt köpt logon och lever vidare på den. Den här hojen skulle lika gärna kunnat heta Polaris FTR1200Sant. Det sitter nog bara i min skalle, att jag inte vågar lägga så mycket pengar på en ny modell från ett relativt nytt märke för mig. (nu är nog Indian ett av de äldsta märkena men jag har ingen erfarenhet av indian) Men jag hade nog haft lättare att lägga den summan på en bmw boxer som känns oförstörbar typ. Nu har jag ju inte ens provkört hojen så det är kanske lite tidigt att bestämma sig.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |