Individanpassade hörselskydd

Har provat... mina öron är för små...
Så jag var och fixade avgjutning och han som gjorde det tyckte inte det var så konstigt att jag hade problem med de vanliga för mina hörselgångar var pyttesmå! Bara att hoppas man inte slarvar bort dom, då blir det en dyr läxa. Skulle få dom i mitten på december, lagom till julklappsinköpen...

För att få en ursäkt att dra upp en gammal tråd; jag funderar på sådana här Earfoon-pluggar.

Hur funkar de för dig, Thirran? Har du hunnit köra med dem ännu?

För att få en ursäkt att dra upp en gammal tråd; jag funderar på sådana här Earfoon-pluggar.

Hur funkar de för dig, Thirran? Har du hunnit köra med dem ännu?

Kanske bättre så än att starta en likadan till...
När jag fick dom glappade de lite så jag lämnade in dom. Skickades till holland, skulle ta ca 4 veckor...det tog tre månader!:mad:
MEN, nu är de bra. Har kört ett par gånger och det funkar, kan ändra sig lite när man drar på hjälmen men då får man in och :7peta lite så blir det bra igen.
Ska ju ha dom till konserter också men det har jag inte haft möjlighet att testa än... Det blir nog bra!:yoparty
Dom är dyra men alla säger ju att det är värt det och för mig var det typ enda alternativet. (Finns mjuka också men de håller inte så länge)
Lycka till!

Vad kostar Earfoons??? Ni alla säger de är dyra men ingen skriver pris... :7peta

Dyr för en person kan vara allt från jävligt dyr till helt ok för en annan.

Tror jag gav 1800 för mina. inte riktigt säker men runt 200 är vad de säger att det kostar.
Tänker man på att man vill ha sina öron i behåll(kunna höra med dom) så är det ju en ringa kostnad men ganska mycket ändå på en gång...

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick