För att va seriös brukar klena personer ofta försöka komma uppåt i herarkin genom att dra ner andra.HannesH skrev:2403928mm..är väll rädd för att de ska ta över hans plats som hatat MF..
gileraaa skrev:2403885moget (NOT)
klockrent precis det jag försökteprulle skrev:2403935För att va seriös brukar klena personer ofta försöka komma uppåt i herarkin genom att dra ner andra.
CRM_knutte skrev:2404014Hojen klarade sig fint bara att kröken fick sig en rätt fin buckla men det skiter jag i i det här fallet för jag hoppas bara han personen jag lånade ut den till kommer bli bättre snabbt för det va ju inte tyvärr bara lite blåmärken... Sen de där 2 moppefuckona som hackar på mig om min tröja o liknande ni kör fan inte bättre jävla töntar som körde för fort förbi polisen när jag snackade me han o ni tror att ni e skitcoola tror fan att han inte följer efter när han pratar med oss om hur olyckan gick till. Och det är inte precis så att jag är glad att jag lånade ut den till honom.
Bra att hojen klara sig, hoppas din polare gör det också. Är dom verkligen två är det inte samma mupp?CRM_knutte skrev:2404014Hojen klarade sig fint bara att kröken fick sig en rätt fin buckla men det skiter jag i i det här fallet för jag hoppas bara han personen jag lånade ut den till kommer bli bättre snabbt för det va ju inte tyvärr bara lite blåmärken... Sen de där 2 moppefuckona som hackar på mig om min tröja o liknande ni kör fan inte bättre jävla töntar som körde för fort förbi polisen när jag snackade me han o ni tror att ni e skitcoola tror fan att han inte följer efter när han pratar med oss om hur olyckan gick till. Och det är inte precis så att jag är glad att jag lånade ut den till honom.
Jag gör några åt han.......... Nej men lite onödigt?NiklasL skrev:2404029bra meningsuppbyggnad jag sitter febrilt och letar efter punkter, och upptäcker till min förvåning att dom är samlade i en liten klump på mitten
NiklasL skrev:2404029bra meningsuppbyggnad jag sitter febrilt och letar efter punkter, och upptäcker till min förvåning att dom är samlade i en liten klump på mitten
Bärgren skrev:2404064Vad du klagar. Tänk om någon skulle börja anmärka på att en mening börjar med versal.
Bärgren skrev:2404064Vad du klagar. Tänk om någon skulle börja anmärka på att en mening börjar med versal.
Svanen skrev:2404357
Och NiklasL, det där jävla klagandet över stavandet.
Din text är en stor jävla klump, så klaga inte på andra. Blir så förbannat dålig stämning när alla ska klaga över småfel och en informativ tråd som folk senare kan söka efter blir nerspammad med klagomål över att en person har missat en punkt eller stavat fel.
trackar du ner på fjugesta eller! :mad.. (jag bor där)NiklasL skrev:2406088Du klagar på att jag klagar. Och det andra du gör är att klaga på att min text är en klump.
Jag sa bara att han kanske kunde sätta in några punkter, ber om ursäkt om det lät argsint, men över internet verkar det som jag lätt tas som arg, jag skulle vilja kunna ställa in en funktion som ändrar tonläge på texten.
Jag var iof trött då, det hjälpte nog till ganska mycket med att göra hans text svårläst.
Men ödsla inte tid på dethär nu. Få bort moppefuckosen som trycker ner trådstartaren.
Kan erkänna att min ena gamla skrutthoj inte heller finns hemma nu. Den har nog vart hos min polare i 3 veckor nu. Den har han och kör runt på, vilket inte är en så stor deal om man tänker efter, då han bor på landet med närmsta polisstation ca 3-4 mil bort. Fjugesta heter hålan.
och för att få detta inlägg att verka mindre argsint :
du är förlåten :buga_Nille_ skrev:2406811Jag lät min polare testa min moopppo en gång, men det var bara för att jag skulle få testa hans honda crf250 på sjön i vinter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|