Indraget lämp?

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
prulle skrev:
2403912 Hävdelse behov du vet. Växer bort med tiden oftast..
mm..är väll rädd för att de ska ta över hans plats som hatat MF..
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
HannesH skrev:
2403928 mm..är väll rädd för att de ska ta över hans plats som hatat MF..
För att va seriös brukar klena personer ofta försöka komma uppåt i herarkin genom att dra ner andra.
 

lasse kongo

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2005
Ort
västkusten
Hoj
honda cbr600, suzuki dr350,denper 650, k140cc
trist med din hoj... mycket sönder?

fattar inte resten av dom här 3 sidorna...
 

gileraaa

To start press any key, where´s the any?
Gick med
6 Jul 2006
Ort
jönköping
Hoj
har en vild ktm som jag har fått äran att tämja
prulle skrev:
2403935 För att va seriös brukar klena personer ofta försöka komma uppåt i herarkin genom att dra ner andra.
klockrent precis det jag försökte:tummenupp
 

CRM_knutte

Ny medlem
Gick med
28 Nov 2005
Ort
Ljungby
Hoj
Honda CRM 125
Hojen klarade sig fint bara att kröken fick sig en rätt fin buckla men det skiter jag i i det här fallet för jag hoppas bara han personen jag lånade ut den till kommer bli bättre snabbt för det va ju inte tyvärr bara lite blåmärken... Sen de där 2 moppefuckona som hackar på mig om min tröja o liknande ni kör fan inte bättre jävla töntar som körde för fort förbi polisen när jag snackade me han o ni tror att ni e skitcoola tror fan att han inte följer efter när han pratar med oss om hur olyckan gick till. Och det är inte precis så att jag är glad att jag lånade ut den till honom.
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
CRM_knutte skrev:
2404014 Hojen klarade sig fint bara att kröken fick sig en rätt fin buckla men det skiter jag i i det här fallet för jag hoppas bara han personen jag lånade ut den till kommer bli bättre snabbt för det va ju inte tyvärr bara lite blåmärken... Sen de där 2 moppefuckona som hackar på mig om min tröja o liknande ni kör fan inte bättre jävla töntar som körde för fort förbi polisen när jag snackade me han o ni tror att ni e skitcoola tror fan att han inte följer efter när han pratar med oss om hur olyckan gick till. Och det är inte precis så att jag är glad att jag lånade ut den till honom.


bra meningsuppbyggnad:tummenupp jag sitter febrilt och letar efter punkter, och upptäcker till min förvåning att dom är samlade i en liten klump på mitten:va
 

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
CRM_knutte skrev:
2404014 Hojen klarade sig fint bara att kröken fick sig en rätt fin buckla men det skiter jag i i det här fallet för jag hoppas bara han personen jag lånade ut den till kommer bli bättre snabbt för det va ju inte tyvärr bara lite blåmärken... Sen de där 2 moppefuckona som hackar på mig om min tröja o liknande ni kör fan inte bättre jävla töntar som körde för fort förbi polisen när jag snackade me han o ni tror att ni e skitcoola tror fan att han inte följer efter när han pratar med oss om hur olyckan gick till. Och det är inte precis så att jag är glad att jag lånade ut den till honom.
Bra att hojen klara sig, hoppas din polare gör det också. Är dom verkligen två är det inte samma mupp?

Nej förstår det.

NiklasL skrev:
2404029 bra meningsuppbyggnad:tummenupp jag sitter febrilt och letar efter punkter, och upptäcker till min förvåning att dom är samlade i en liten klump på mitten:va
Jag gör några åt han.......... :hihi Nej men lite onödigt?
 
Last edited:

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Jag har också lånat ut min hoj till polare som inte har kort men de kan köra och de har bara fått köra på långa jävla rakor där ingen kör.
Nått annat skulle jag aldrig ens komma på. Sen vet jag att skulle de paja nått så pröjsar de.

Jävligt tråkit att det hände dig, lider!!!

@ moppefuckona: Jag kör runt i samma ställ hela tiden. Det e ju precis samma sak som samma tröja :7peta ni har väl inte ens armskydd era idioter.
 

Bärgren

Förtidspensionerad bonnläpp
Gick med
30 Jul 2005
Ort
Eskilstuna/Åre
Hoj
Sykkeljävel, RS250, RD500 och CBR600RR
NiklasL skrev:
2404029 bra meningsuppbyggnad:tummenupp jag sitter febrilt och letar efter punkter, och upptäcker till min förvåning att dom är samlade i en liten klump på mitten:va


Vad du klagar. Tänk om någon skulle börja anmärka på att en mening börjar med versal.:rolleyes:
 

CRM_knutte

Ny medlem
Gick med
28 Nov 2005
Ort
Ljungby
Hoj
Honda CRM 125
Han hade faktist fått låna den innan men just detta tillfället skulle han väll imponera lite och så körde han lite fortare än han klarade av... Jag vill gärna veta vilka de där två personerna är för det var folk som sa att det var rätt åt han som lånade den. Det tycker jag är lite dålig stil.
 

HannesH

Ja fiiiifan!
Gick med
11 Sep 2005
Ort
Lund
Hoj
KTM 625 SMC ¤ KTM 250 SX-F ¤ KTM 125 SX ¤ Ch-Racing WSM & en liten söt Ten7
Bärgren skrev:
2404064 Vad du klagar. Tänk om någon skulle börja anmärka på att en mening börjar med versal.:rolleyes:

hahaa..:rofl

visst kan man klaga på något ibland, och på MF, men inte på allt och alla..:rolleyes:
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Bärgren skrev:
2404064 Vad du klagar. Tänk om någon skulle börja anmärka på att en mening börjar med versal.:rolleyes:

jomen tyckte han skrev så det blev jobbigt att läsa bara:rolleyes: Sen kan jag inte riktigt förstå varför han låna ut den till någon som uppenbarligen vrkar lite vårdslös, med tanke på att han försökte styla, och att han sedan inte hade kort. Jag är ledsen men jag förtår inte riktigt tankesättet. Självklart tycker jag att det är sjukt synd att detta skulle hända, det är INTE kul, och jag blir otroligt förbannad på MF'sen som uppenbarligen är sådana som tror dom är tuffa när dom glider på sina mopeder utan hjälm och tutar och skriker. Och detdär med tröjan:va Jag har alltid(nästan alltid) samma tröja när jag åker mc, antingen är så FH tröjan eller SH tröjan, kör på med din tröja, du har säkert din anledning:tummenupp

@bäret: klagar och klagar? jag brukar väl inte vara den första som klagar:va
 

Fuzzman

superbög
Gick med
19 Sep 2005
Ort
Haninge
Hoj
Aprilia RS 125 -03
lappen borde ryka tycker jag, godnatt och hej!

ps: prulles bild gör mig glad :)
 

Svanen

Psykos Pilot
Gick med
1 Feb 2004
Ort
Skaraborg - Kvänum
Hoj
Ingen just nu
Jag har själv lånat ut min hoj, fler gånger. Det är min ensak, tjata inte om det.
Det är ganska osannolikt att du åker på skiten skulle jag tro.

Sen måste man ju säga att det har blivit en helvetes kass standard på 125-forumet. Rent av pissigt värdelös.
Jag läste här av en slump, brukar hålla mig borta vanligtvis pga att större delen är omogna och måste alltid svara emot, vara stöddiga och klanka ner på det ena eller det andra.

Och NiklasL, det där jävla klagandet över stavandet.
Din text är en stor jävla klump, så klaga inte på andra. Blir så förbannat dålig stämning när alla ska klaga över småfel och en informativ tråd som folk senare kan söka efter blir nerspammad med klagomål över att en person har missat en punkt eller stavat fel.
 

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Ort
Örebro
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Svanen skrev:
2404357
Och NiklasL, det där jävla klagandet över stavandet.
Din text är en stor jävla klump, så klaga inte på andra. Blir så förbannat dålig stämning när alla ska klaga över småfel och en informativ tråd som folk senare kan söka efter blir nerspammad med klagomål över att en person har missat en punkt eller stavat fel.

Du klagar på att jag klagar. Och det andra du gör är att klaga på att min text är en klump.

Jag sa bara att han kanske kunde sätta in några punkter, ber om ursäkt om det lät argsint, men över internet verkar det som jag lätt tas som arg, jag skulle vilja kunna ställa in en funktion som ändrar tonläge på texten.
Jag var iof trött då, det hjälpte nog till ganska mycket med att göra hans text svårläst.

Men ödsla inte tid på dethär nu. Få bort moppefuckosen som trycker ner trådstartaren.

Kan erkänna att min ena gamla skrutthoj inte heller finns hemma nu. Den har nog vart hos min polare i 3 veckor nu. Den har han och kör runt på, vilket inte är en så stor deal om man tänker efter, då han bor på landet med närmsta polisstation ca 3-4 mil bort. Fjugesta heter hålan.

och för att få detta inlägg att verka mindre argsint : :) :) :) :) :) :) :) :)
 

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
NiklasL skrev:
2406088 Du klagar på att jag klagar. Och det andra du gör är att klaga på att min text är en klump.

Jag sa bara att han kanske kunde sätta in några punkter, ber om ursäkt om det lät argsint, men över internet verkar det som jag lätt tas som arg, jag skulle vilja kunna ställa in en funktion som ändrar tonläge på texten.
Jag var iof trött då, det hjälpte nog till ganska mycket med att göra hans text svårläst.

Men ödsla inte tid på dethär nu. Få bort moppefuckosen som trycker ner trådstartaren.

Kan erkänna att min ena gamla skrutthoj inte heller finns hemma nu. Den har nog vart hos min polare i 3 veckor nu. Den har han och kör runt på, vilket inte är en så stor deal om man tänker efter, då han bor på landet med närmsta polisstation ca 3-4 mil bort. Fjugesta heter hålan.

och för att få detta inlägg att verka mindre argsint : :) :) :) :) :) :) :) :)
trackar du ner på fjugesta eller! :mad.. (jag bor där)

å ja tycker inte du ska klaga på staving häller.. som sagt det finns en liten sjukdom som heter dyslexi... inte kul

och jag säger som svanen ja brukar oxo låna ut min hoj till min typ bästa polare för jag vet att han kan köra osv
(han hadde en derbi drd 04 SM, han körde året runt på vintern la han ner den 0 gånger å då körde han inte lungt) (ok förlåt för ja drar in massa moppar å skit men ja ville ba säga det)...


Puss på er!
 

_Nille_

Eh? :F
Gick med
16 Mar 2006
Ort
Nora
Hoj
KTM Duke II
Jag lät min polare testa min moopppo en gång, men det var bara för att jag skulle få testa hans honda crf250 på sjön i vinter :D:D
 

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Ort
Örebro
Hoj
KTM 250 Freeride
_Nille_ skrev:
2406811 Jag lät min polare testa min moopppo en gång, men det var bara för att jag skulle få testa hans honda crf250 på sjön i vinter :D:D
du är förlåten :buga





:rolleyes:
 
Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top