aRWe skrev:2353606Jag sa inte att det fanns dom pengarna på kontot, jag sa bara att du är en gud om du lyckas fixa en fest för 1200:-(håller hårt i pengarna)
Det är bra! Var tuff nu!
aRWe skrev:2353606Jag sa inte att det fanns dom pengarna på kontot, jag sa bara att du är en gud om du lyckas fixa en fest för 1200:-(håller hårt i pengarna)
aRWe skrev:2613096Hittar ingen lokal, hade tänkt vi skulle ha årsmöte den 2 december, kanske i våran verkstad, nä de blir inge bra. Är det ingen som vet något bra ställe?
*CASHMAN* skrev:2620541Härmed måste jag meddela att så vitt jag vet så har valberedningen endast kunnat komma upp med ett nytt namn till styrelsen. Med tanke på de avhopp som blivit i sittande styrelse så verkar det svårt att få i hop en stadgenlig styrelse. Det verkar i dagsläget som om klubben kommer att upphöra i nuvarande form efter årsmötet, om det blir nåt. Enligt stadgarna skall klubbkassan skänkas bort vid ett upphörande. Enligt obekräftade uppgifter så är klubbkassan i dagsläget på ca 300 kronor per medlem. Kom på årsmötet så kan vi besluta vad som skall göras med dessa.
FredR1k skrev:2620708Härmed vill jag å styrelsens vägnar tacka för den så praktiskt offentliga upplysningen angående den befintliga valberednings svårigheter.
Är det så att ni har ett (1) namn på en kandidat till ordförandeposten? och stämmer det att ni behöver en till kandidat för posten som vice ordförande? I sånt fall så undrar jag hur sökandet efter potentiella kandidater gått till, då den sittande styrelsen inte blivit tillfrågade huruvida de har för avsikt att kandidera för kommande mandatperiod/perioder innan ni med sån dramatik meddelat detta (gett upp) ?
Vi önskar valberedningen ett fortsatt stort lycka till å föreningens vägnar.
För övrigt anser vi inte att man ska gå händelserna i förväg utan låta årsmötet avgöra om föreningen skall upplösas eller inte.
*CASHMAN* skrev:2625363Inte ens styrelsen har bemödat sig att meddela vilka som blir kvar eller inte förutom de offentliga avhoppen som varit.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|