Lou siffer
officiellt lammkött
Och få massa onödiga anmärkningar.-Rosen- skrev:2353250bättre att ringa en gång än att förlora 300*X
Och få massa onödiga anmärkningar.-Rosen- skrev:2353250bättre att ringa en gång än att förlora 300*X
crossniklas skrev:2353472Tänkte höra också, bästa sidan om man ska beställa miniskylt?
(har för mig att dekaltrim har, men finns det fler?)
crossniklas skrev:2353472Tänkte höra också, bästa sidan om man ska beställa miniskylt?
(har för mig att dekaltrim har, men finns det fler?)
Tveksamt-Rosen- skrev:2353250bättre att ringa en gång än att förlora 300*X
kewl = cool, häftig, frän mm.Kronen skrev:2353717kewl vad betyder detta??
Kronen skrev:2353708jag hade snuten bakom mej idag kanske för 30 minuter sen. dom brydde sig inte skit.. de låg bakom mig säker 500 meter. sen svängde de av.
så här sitter min plåt.
/// Snart dags för däckbyte
Wargen skrev:2353659Varför ha miniskylt? Det är förbjudet det också.
som du har det så bör de inte bry sig, den verkar synas fint från alla riktningar men har du skyltbelysning?Kronen skrev:2353708jag hade snuten bakom mej idag kanske för 30 minuter sen. dom brydde sig inte skit.. de låg bakom mig säker 500 meter. sen svängde de av.
så här sitter min plåt.
/// Snart dags för däckbyte
crossniklas skrev:2353996Eftersom jag håller på att fixa en äckligt snygg underkåpan vll jag kunna se den. Därför vill jag har en mindre skylt som passar bättre. Allt är olagligt nu för tiden. Trimma får man inte heller, köra bakhjulet får man inte heller, fixa miniskylt får man inte heller. You must be a Gangstah!
Wargen skrev:2355022iof men miniskylten syns ju så tydligt (att den är liten), fast de kanske inte vet om att den är olaglig. Man får ju hoppas
Vill se din sen när du är klar
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |