Inflyttningsfest

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Det tycker jag nog!

Adressen är som sagt Karl Johans Gatan 49B, ni går av vagnen på Chapmanstorg, tittar till höger på tegelhuset ni står framför. På väggen sitter det en skylt med "Kiropraktor" tror jag det står, Där går ni in, Portkoden är 0609. Gå rakt fram i korridoren till den andra hissen, den tar ni upp till 7e våningen. Så är det dörren med den orangea lappen :) Det står Nilsson. S på dörren :)

Nicc

Vill ha sommar året runt!!
Gick med
3 Jun 2005
Hoj
Kawasaki Vulcan S
krypavstånd !! =) kollar förbi en sväng tror jag minsann =)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
För er som tänker dyka upp senare, och vi kanske har traskat ner till Jefferys, så är mitt nr 0735-429788 :)

Seså gott folk nu börjar klockan närma sig minnsan :banana

gaset

min hoj kan krasha snyggare än din hoj!
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Suzuki SV 650s
aaa, spelar ingen roll hur länge man är frånvarande, så fort man tittar in på sporthoj ser man blomman hålla igång alla :p

well sötnos, hade jag inte legat hemma i feber så hade jag omedelbums dragit på mig stora gåbortkostymen och kommit och uppvaktat dig!
men jag litar starkt på att du tar en öl åt mig med ikväll, gör nu inget som inte jag skulle gjort bara! :p

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
aaa, spelar ingen roll hur länge man är frånvarande, så fort man tittar in på sporthoj ser man blomman hålla igång alla :p

well sötnos, hade jag inte legat hemma i feber så hade jag omedelbums dragit på mig stora gåbortkostymen och kommit och uppvaktat dig!
men jag litar starkt på att du tar en öl åt mig med ikväll, gör nu inget som inte jag skulle gjort bara! :p

Du ser till at va frisk till nästa Helg :mad:

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00

Haha, ja jo... jag tog nogh både en för dig och en för gottis kan tänkas!!!

Hoppas verkligen att du kommer nästa lördag! Vi har ju pratat länge om att öla, och då är väl WCX ett ypperligt tillfälle :)

Jag håller ett gott öga till dig dessutom ;)

jag tror vi ska anställa dig som PR nisse snart Jojo :krama

Svanis nu ser du till att komma jag har ju lovat en massa flickor att du ska va där :rolleyes:

sen måste vi ju ha någon att hacka på dagen efter när vi ska göra räkmackor utan räkor :D

här är tråden på SH http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=200317
VADÅ EN MASSA FLICKOR???

Han är ju min ju... sluta lova bort mina killar, småpojkarna är du fri att auktontera ut som du vill.
Men kapen vill jag behålla för mig själv ;) Jag har fan jobbat länge för att få tag i Gaset ;)

Last edited:

gaset

min hoj kan krasha snyggare än din hoj!
Gick med
16 Apr 2006
Hoj
Suzuki SV 650s
Svanis nu ser du till att komma jag har ju lovat en massa flickor att du ska va där :rolleyes:

sen måste vi ju ha någon att hacka på dagen efter när vi ska göra räkmackor utan räkor :D

hahah jag får se vad vi kan ordna, redan lovat bort mig till en vän som fyller år samma dag. men ska försöka fixa så vi får :fyllisar

Han är ju min ju... sluta lova bort mina killar, småpojkarna är du fri att auktontera ut som du vill.
Men kapen vill jag behålla för mig själv Jag har fan jobbat länge för att få tag i Gaset
Ingen fara blomman, att han lovat bort mig är bara en ursäkt, de är Gottis själv som vill ha mig som säkert kort ifall Malin skulle däcka bara!! ;)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept