Info najtång, bitte

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Re: Re: Re: Info najtång, bitte

Teddy skrev:
Taget! Jag haffar dig vid första bästa tillfälle. Trådlåsning med Micke, det ska bli kul.

Akta dig för sportdrycken bara.....

EazyLiving

Gammal avdankad Superbike chaufför +12kg
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Ducati 749s -03 & KTM 250SX-F -06
Re: Re: Re: Re: Info najtång, bitte

Chrille skrev:
Akta dig för sportdrycken bara.....

Tss.... Sportdrycken är ju ett måste!! :tummenupp

Fast jag vet ju redan om att du, Chrille, inte klarar av sportdryck över huvudtaget. Eller var det så att din polare inte klarade av dig när du druckit i sportigt tempo?? :D

Trådlåsningskurs anordnar vi bäst på fredagskvällen. Blir ett bra sätt att få Chrille å va vaken efter Bollibompa!! :p

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Re: Re: Re: Re: Re: Info najtång, bitte

EazyLiving skrev:
Tss.... Sportdrycken är ju ett måste!! :tummenupp

Fast jag vet ju redan om att du, Chrille, inte klarar av sportdryck över huvudtaget. Eller var det så att din polare inte klarade av dig när du druckit i sportigt tempo?? :D

...

Polare som drabbas av en sportigt drickande Christian kan ha åsikter ibland ja :crash Man blir ju så kreativ, lustig och intressant framåt kvällen.. :brynad

....och snygg så klart.

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Det är lugnt. Mamma har lärt mig att säga nej till gamla gubbar som vill bjuda på godis.

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
EazyLiving skrev:
Där hör du, Chrille!!! Enbart jag kan bjuda Teddy på godis!! :D

Kan du det för att ditt "godis" inte erkänns som något annat än smaklökstortyr av någon instans inom livsmedelsindustrin?

Kan du det för att du har rört ihop siffrorna i person-numret?

Du är en gubbe :brynad och bjuder inte på godis direkt... förvirrande det här.

EazyLiving

Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:
Kan du det för att ditt "godis" inte erkänns som något annat än smaklökstortyr av någon instans inom livsmedelsindustrin?

Kan du det för att du har rört ihop siffrorna i person-numret?

Du är en gubbe :brynad och bjuder inte på godis direkt... förvirrande det här.

Jag är ju en ungdom jämför med dig. Syns ju på håret. Ditt är ju mycket längre än mitt, för att det haft längre tid på sig att växa å bli långt. Sen var det ju det där med sportigheten också. Ju äldre desto tidigare måste man hem.... Å sist åkte du hem före mig!! :D

Sen vill jag å det bestämdaste protestera mot din benämning av Grappa. Grappa ÄR godis, och om du inte lär dig dig innan Sviestad, så tvångsmonterar vi öronproppar på dig under fredagskvällen.... Eller också skickar jag Bj.o.rn på dig. :tummenupp

EazyLiving

Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:
Finns det ingen ände på grymheterna?!? Var är Amnesty när man behöver dom? Inte Bjorn!! :eek:

.... Fast det finns ju ett hemligt vapen i Grappa kriget oxå. Så om Amnesty tar Bj.o.rn, så skickar vi fram kapten Zoman. Han är lite subtilare i sin attack. Han glider in lite lätt och börja smacka med underläppen för att vid absolut rätt tillfälle komma med en Grappadoftande, riktigt förnedrande kommentar. Inte många som överlevt och kunnat berätta om det!! :(

Sen har vi ju det klart värsta... Rent obcent faktiskt... Knappt man vågar säga namnen.... Grappa-Gunnar, L-L och Partikel-Janne. Dessa herrars syrliga Grappainlägg har INGEN överlevt!! Tro mig!! :3freak

Så du ska vara glad om du kommer undan med att enbart dricka Grappa-godis på Sviestad!! :tummenupp

Torkel

Tvåtakt, dubbelt så bra!
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
2006 BMW R1200GS, 1990 Suzuki RM250
Grappa är jättebra, man blir aldrig bakis hur mycket man än hinkar var det nå'n som sa till mig!

Jo jo... :öl :rock :öl :zpy :sjuk :( :fatta!

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning