Håller iaf tummarna på att ni får den å funka fint ,,, det e ju trots allt nästan racermaskiner som säljs orginal, så det borde ju tillverkarna tänkt på innan tycker jag
Mmmm.
Men med tanke på att man byter:
Fälgar, kåpor, styren, elektronik, drivpacket (till tunnare och annan drevning), motorkåpor, kylare, databox, bakram, kåpstag, bromsskivor, bromsbelägg, däck, topplockspackning, avgassystem, fotpinnar, bromspedal, växelpedal, race-växlat, sadel, tändstift, koppling, kylare.
Samt utrustar hojen med säkerhetsdetaljer som, hajfena, najningar på bultar, båt med uppsamlingskärl, uppsamlingskärl för alla slangar, tankfoam.
Och lättar hojen ca20-25 kg.
Plus massa saker jag säkert glömt.
Bara för att få en hoj som gör sig duglig och säker på en tävlingsbana.
Så vill jag nog hävda att det inte är färdiga racemaskiner som säljs i butik.
Dock har dom en kraftig motor och hyfsad ram.
Men orginal bromspump är nog den minst bra fungerande orginal-prylen.