Ullis
Ny medlem
Har sålt rettan nu då jag ska plugga ett år till & kommer att leva på så gott som inget. Hade tänkt mej en hoj för 40-45 lappar som jag INTE behöver bli mekkung för att kunna äga. En hoj med hyfsat lång serviceintervall alltså.
* Jag vill kunna köra ca 25 mil utan att DÖ.
* Jag vill kunna nå ner hyfsat, är 166 cm.
* Jag vill inte betala en förmögenhet i försäkring, sporthoj INTE aktuellt.
* Jag vill inte ha en äldre än -02.
* Jag har supermotard, bruksmotard och nakenhojar i tankarna.
Så tips & råd tack. Skriv gärna info om den hoj ni tror kan vara något & vad ni tror man kan få för årsmodell av just den hojen för 40-45´.
Har funderat lite på xt660x, även fast den e lite klumpig så verkar den vara ett hyfsat bra köp. Vet att det finns en xt660r men fattar inte riktigt skillnaden på dem två förutom hjulen & nån grej till som det ska vara.
Jag känner mej riktigt lost nu & det är tvärjobbigt. Har ingen koll alls på andra hojar än just sport.
Tack // Ullis
* Jag vill kunna köra ca 25 mil utan att DÖ.
* Jag vill kunna nå ner hyfsat, är 166 cm.
* Jag vill inte betala en förmögenhet i försäkring, sporthoj INTE aktuellt.
* Jag vill inte ha en äldre än -02.
* Jag har supermotard, bruksmotard och nakenhojar i tankarna.
Så tips & råd tack. Skriv gärna info om den hoj ni tror kan vara något & vad ni tror man kan få för årsmodell av just den hojen för 40-45´.
Har funderat lite på xt660x, även fast den e lite klumpig så verkar den vara ett hyfsat bra köp. Vet att det finns en xt660r men fattar inte riktigt skillnaden på dem två förutom hjulen & nån grej till som det ska vara.
Jag känner mej riktigt lost nu & det är tvärjobbigt. Har ingen koll alls på andra hojar än just sport.
Tack // Ullis
Last edited: