Ullis
Ny medlem
hmm hon ska ju lackera och bygga om.
Kanske blir det en sån här med integrerat stöldskydd
http://images.ea.com/games/cc3/Wallpaper/wallpaper5_Nod_10x7.jpg
eller med lite fler cylindrar
Vem, eller VAD är det som kan köra den
hmm hon ska ju lackera och bygga om.
Kanske blir det en sån här med integrerat stöldskydd
http://images.ea.com/games/cc3/Wallpaper/wallpaper5_Nod_10x7.jpg
eller med lite fler cylindrar
Vem, eller VAD är det som kan köra den
Info & råd ang hojköp för mellan 40-45
Med motiveringen att guldvingar är för folk på 50+, så skulle jag nog kunna tänka mig att rekommendera en Honda Pan European. Känns som att den passar perferkt för 40-45-åringar!
Nu är magkåpan på väg att bli klar. Så här såg den ut förra lördagen & sedan dess har det hänt en del. Nu på lördag ska den nog vara helt klar för lack
Nu är magkåpan på väg att bli klar. Så här såg den ut förra lördagen & sedan dess har det hänt en del. Nu på lördag ska den nog vara helt klar för lack
Tack för alla tips, men det har inte lett någonstans än.
Yamaha TRX850 kostar runt 40-50´för en 96-98. Då har de gått en 3000 mil också, så billig var den ju inte precis. En sådan gammal hoj vill jag inte ha heller.
XT660 har jag kollat upp nu & insett att jag är alldeles för kort.
Hyosungen var det bra pris på, både försäkring & inköp. Har dock fått höra av provförare att bromsarna är totalt kassa & chassit var extremt ostabilt. Inget att köra på bana med alltså. Bromsarna kan kanske lösas med stålomspunnet, men chassit?
SV:n kanske. Har alltid haft lite problem med profilen på den hojen & man vill ju gilla sin hoj utseendemässigt så klart.
ER-5 har jag inte heller så mycket över för vad det gäller utseende. Men det är säkert en bra & billig hoj, har hört mycket gott om den.
Som det känns nu letar det mer iaf mot supermotard & jag har börjat att snegla på Suzuki DR-Z 400. Den skulle nog kännas "trög" när jag är van vid många kubik, men jag når ner på den iaf & försäkringen är helt ok. Vet någon något om den hojen? För & nackdelar tack.
Någon som har tips på andra supermotarder som seviceintervallen e relativt lång på? Vad vet ni om KTM 625 tex?
Gärna mer förslag på nakenhojar om det finns fler modeller för denna prisklass?
Magkåpan, mer nära verkligheten än tidigare bild.
Kylarskydden, även dessa uppbygda från scratch.
Toppkåpan, inte lik någon tidigare
Blinkersen är monterade i kåpan ist för vid regplåten.
Lacken är gjord & bild kommer då hela hojen är klar.
Vilken läcker toppkåpa, med lite fantasi kan får man en antydan till en korsett!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari