Ingår traktorkort till A1 kortet?

Status
Ej öppen för fler svar.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
jag hade mkt väl kunnat ha en epa och glida runt i på vintern när de e blött och kallt.

Jag med! Var på väg att köpa en a-traktor i höstas men farsan tyckte att jag skulle satsa på och fixa min bil istället. (ingen som har en kylare + fläkt till en Audi 80 1,8 att sälja billigt? Det är en -91 tror jag):gnissla

Men det hade inte varit helt fel att ha en traktor att åka i nu när minusgrader snö och annat piss stoppar hojkörningen... Nu kör jag ju iof. fortfarande hoj, sålänge det inte är under 0an, men ändå :tummenupp :tummenupp

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Näääfan, jag har nått emot EPA traktorer, beror antagligen på personerna som har/haft det där jag bor är knepiga hela bunten... :wiggle

Så är det här också, bara en jävla massa sluskar som rollar sina epor i den fulaste färgen dom kan hitta, alla ska ha den bilen som låter högst, trots att det låter förjävla illa, dom tror att dom kan dra alla bilar OCH hojar, jag drog dom förfan med moppen :hihi

Sen deras jävla kjolpaket från biltema och kapade fjädrar så att det slår gnistor om traktor jäveln så fort dom kör med den, deras jävla technodunk och detta "dunka-plåt-fenomen".

När fan växer dom upp?

Ja, hela staden stör sig nåt grovt på dessa idioter, insändare i tidningen varje dag, snuten blir nerringda, vi har fått ungefär 10 nya farthinder, plus dom som redan fanns och det är väldigt mycket i våran lilla stad. Så det är inte bara jag som är irriterad.

SemesterPojken

Körkortslös
Gick med
27 Aug 2007
Hoj
Yamaha R6 -06
Jag skulle gärna vela köra traktor till skolan, de är min dröm. På balen ska jag lätt komma i den risigaste traktorn jag kan hitta här uppe. :tungan

Ska fixa så du får åka i denna till balen! Dock ingår även föraren till "fordonet"... :D

Jaedersbruk0004_edit.jpg

Så är det här också, bara en jävla massa sluskar som rollar sina epor i den fulaste färgen dom kan hitta, alla ska ha den bilen som låter högst, trots att det låter förjävla illa, dom tror att dom kan dra alla bilar OCH hojar, jag drog dom förfan med moppen :hihi

Sen deras jävla kjolpaket från biltema och kapade fjädrar så att det slår gnistor om traktor jäveln så fort dom kör med den, deras jävla technodunk och detta "dunka-plåt-fenomen".

När fan växer dom upp?
mer text....

Håller med dig till 110%!
Skäms inte deras föräldrar? :tungan :va
OCH de skapar trafik kaos/olyckor/köer m.m.

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Epa fuckon som moppe fuckon the same shit. Epa wannabee bil, Moppe wannabee hoj :pannkyss

Lätt MC fucko,...?

Nej, skulle inte kunna tänka mig en epa då man måste hålla 30.

Ska fixa så du får åka i denna till balen! Dock ingår även föraren till "fordonet"... :D

Jaedersbruk0004_edit.jpg

Håller med dig till 110%!
Skäms inte deras föräldrar? :tungan :va
OCH de skapar trafik kaos/olyckor/köer m.m.

Det värsta är nog när man blir omkörd av bussar. Och det är ännu roligare när man ser det.

Last edited:

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride

När fan växer dom upp?

Ja, hela staden stör sig nåt grovt på dessa idioter, insändare i tidningen varje dag, snuten blir nerringda, vi har fått ungefär 10 nya farthinder, plus dom som redan fanns och det är väldigt mycket i våran lilla stad. Så det är inte bara jag som är irriterad.
alla är inte sånna, men jag håller med, 90% är

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
TTR, NSR
Epa är skönt när manska någonstans på vintern. Bara för man har epa så betyder inte det att man är idiot. Den som äger epan var förmodligen idiot innan han skaffade epa. Sitter man 2 st i en bil som gör 30 km/h så är det fan roligt ändå, fart är inte allt :fakta

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
alla är inte sånna, men jag håller med, 90% är

Ne, jag vet, jag har en polare som kör epa, han är inte som dom, han gillar att ha fräscha saker, precis som mig. Den epan har vunnit massa priser på utställningar och är tokfräsch. Den skulle jag kunna tänka mig att ha, men endast för att den är fräsch, jag skulle aldrig kunna åka i 30km/h :rolleyes:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll