Jag har då fått uppfattningen om att man skriver om sina motorcyklar som går som a1 hojar i 125delen, vad har du för uppfattning?![]()
//en riktig surkärring![]()
men fiddys har ju trots allt en egen del på SHs forum, och därför ska trådar om fiddy läggas där.
tror jag ljunghusen menar![]()
offroad/sm oxå... roadracing med för den delen _isse_ har en poäng
offroad/sm oxå... roadracing med för den delen _isse_ har en poäng
Jo liksom det finns ett fiddyforum, och allt som går under kategorin "fiddy" ska läggas där![]()
Inte så blodigt egentligen men borde inte alla rstrådar ligga i roadracingdelen då?![]()
Jag tycker att a1 hojjar ska få vara i 125 delen oavsett vilken sort det är. Känns som att det är därför den finns.
Men det spelar ingen större roll, blev lite fundersam hur du tänkte bara![]()
Jo liksom det finns ett fiddyforum, och allt som går under kategorin "fiddy" ska läggas där
Skillnaden där är att fiddy är leksak och offroad/sm/rr-knarr en motorcykel, men jag förstår resonemanget
haha så man har inte en cross som en leksak då? och motarder är det bästa pendelfordonet som man aldrig leker med?![]()
Om man körde en hoj enbart för att den är praktisk så skulle nog nog alla hojar förutom dom mest bil-liknande toruringhojarna försvinna illa kvickt![]()
Nej rs är en motorcykel
Anledningen till att fiddyforumet startades är för att hålla kvaliteten uppe i de övriga forumet, dom flesta vill inte läsa om fiddys - det gäller även här!
Frågor som involverar nåt som gör att tråden platsar bättre här, visst![]()
förstog du hur jag tänkte?
Och nej jag är inte sur, lite fundersam bara![]()
´Hade inte en tråd : "det här skaffade vi efter 125:a tiden" varit fin?
Finns dem som inte tycker om att läsa om fiddys, men just denna är ju en reggad lätt motorcykel så jag tycker den passar här på 125 delen. Om man inte vill läsa om A1 fiddys kan man alltid låta ögonen falla över någon annan tråd, jag tycker inte det är specielt kul att läsa om 125 sporthojar men därimot 125 offroad/motard så jag låter sporthojs trådarna bli olästa medans man kan läsa om det man vill
Vill inte hetsa upp diskussionen mer nu men det är bara vad jag tycker![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |