Inga problem att sälja "cool" hoj...

marben

Newbie!
Gick med
9 Apr 2007
Hoj
SV1000 -04 Honda CB400N -81 Honda CBR954RR -02
Jag åker förbi den där firman varje dag till jobbet och som någon skrev så har den där funnits ute en...... Längre tid....

marinmo

Kör med Jofa-hjälm som enda skydd
Gick med
28 May 2008
Hoj
VFR 800 ABS -02
Börjar luta åt att jag siktar på nästa säsong istället, tillgång/efterfrågan gör att fynden uteblir... så ja, din iakttagelse kanske är korrekt. Jag kompenserar min hojlöshet med sporthojs- och porrsurfning. :)
Vill inte riktigt hålla med dig där. Utbudet finns, men det är snarare fantasipriserna de flesta säljare sätter som hindrar. En hoj som är 2-3 år gammal för 85-90 tuss "pok"? Jotack du ...

Tror nog att det kan finnas guldkorn även detta år, men då får du nog inte vara rädd för att pruta bort ~15% på deras pris. Finns någon här på forumet som försökt bli av med en 05 CBR i cirka 1 månad och sänkt priset 3-4ggr vid det här laget ... Tycker hans hoj börjar närma sig ett acceptabelt läge snart, om man antar att han accepterar prutande vid försäljning.

Ingolf

3% invalid
Gick med
25 Oct 2007
Hoj
GSX250 -80 Bobber, XS400 -82 Bobber.
kan vi inte bara säga att den har potential istället för ful? för viss är det framförallt baken, lyktan och emmm.. resten som är äckligt?

Bl@ck

Medlem
Gick med
12 Aug 2006
Hoj
Honda CB1000RA -16
Om man tittar till höger om annonsen så kan man trycka på firmans länk och kolla på andra hojar. Jag kunde inte låta bli att reagera när jag såg "Ej Operatörslåst" http://www.blocket.se/vi/16749707.htm?ca=11_s Hur tänkte dom nu :va
Om man får en sån när man tecknar ett abonnemang på en mobil så kan jag teckna 10 mobiler på en gång :D

Nyheter
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC

Roger Berzell, generalsekre...

Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning

KTM erbjuder nu sina kunder...

Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli