Inga testiklar

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Sann(av vad jag sett på nätet) programledaren fick sparken senare, finns någon sida med det.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
KGK skrev:
2658059 Sann(av vad jag sett på nätet) programledaren fick sparken senare, finns någon sida med det.

Av det jag läst på nätet är det fejk. Både intervjun och därefter inslaget med programledaret skall vara taget från nån holländsk/belgisk humorserie...

Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Hmmm. Jag har alltid trott att det där var på riktigt. Varför skulle ett humorprogram göra en uppföljare ?

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Starstriker skrev:
2658074 Hmmm. Jag har alltid trott att det där var på riktigt. Varför skulle ett humorprogram göra en uppföljare ?

Programmet heter In De Gloria.. Tydligen populärt i Belgien. (eller var, rättare sagt)

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
korvgubbe skrev:
2658072 Av det jag läst på nätet är det fejk. Både intervjun och därefter inslaget med programledaret skall vara taget från nån holländsk/belgisk humorserie...

fullt möjligt...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag läste samma sak som korvgubbe, att det skulle vara ett humorprogram som fejkade det hela. Hur som helst så är det bland det roligaste jag har sett, när jag såg det första gången för snart 2 år sedan så grät jag bokstavligt talat. Detta är humor när den är som bäst!

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Om han fejkar att börja skratta så gör ahn det rätt bra. och om killen med rösten är med på det hela, är han grym på att hålla masken!

Hoppas det är äkta iaf.

Har sett denna innan, men fattade inte vad de pratade om. Det var mkt roligare nu :hihi

hojbrud

Snigelgruppen
Gick med
4 Feb 2005
Hoj
Såld!! Z1000-06
Det måste vara fejk...
har ni inte hört talas om kastratsångare? testiklarna måste ju tas bort innan en pojke utvecklas till man..
annars kan han ju inte få så ljus röst.. hehehe

(låter som att jag ja säger det inte ens:))

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Johise511 skrev:
2658414 Den ÄR äkta! Så sorglig!:hihi :hihi :hoppskrat :hoppskrat :rofl :rofl :lol :lol

Ja, det är en äkta, fejkad, sketch!

"In De Gloria"
http://www.imdb.com/title/tt0235922/

"Tired of human intrest shows? These people are. "In de Gloria" looks like one of the shows where ordinary people are presented like freaks just to get a cheap laugh. The show doesn't mock the ordinary folks who appear in these shows, but the people who make them. "In de Gloria" is so painfully accurate you don't know if you want to laugh or cry. It's the kind of satire that shows you what the human race is really like."

Massor av klipp från dem:
http://www.zelan.be/zelan/tags/in+de+gloria

Last edited:

Lion

Crew
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
ärretta
korvgubbe skrev:
2658435 Ja, det är en äkta, fejkad, sketch!
Du behöver inte söka IMDB för att bli övertygad. Gästerna som "följer" programmet avslöjar en hel del....

Last edited:

FreddaGädda

Guest
Det är hur som helst inte hela klippet. I fullversionen framgår det att intervjun handlar om dessa två offer av samma läkares medicinska misstag. Läkaren gjorde henne förlamad från midjan och neråt, och killen blev felopererad i halsen, därav rösten. Har jag iaf för mig, det var länge sen jag satt med fullklippet och översatte. Plus att jag har svårt att skilja mellan fantasi och verklighet :va .

Huravida den är fejk eller inte har jag ingen aning om. Det finns en version med en textad "översättning". Översättningen är dock jävligt fejk vad jag kan avgöra. Men jag pratar inte Holländska, så rätta mig om jag har fel. Tyska däremot, det är ju så nära det går att komma.

Last edited:

BostonGurka

Bannad
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Anonym
I kommentaren på youtube står det:

"Scandinavian wtf? stupidity runs rampant... it's a clip from a Belgian (which is not a Scandinavian country) sketchshow, not a real talkshow. They're speaking Vlaams/Flemish accented Nederlands/Dutch), and the people involved are well-known comedic actors in Vlaanderen/Flanders, which is the Dutch(Flemish)-speaking part of Belgium."

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Hoj
Nada
Har pratat med en tjej från belgien angående klippet och hon berättat som andra har sagt här att det är FAKE, ska tydligen komma ifrån nått humor program.

Case closed

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...