Ingen kontaktannons men hej i alla fall!!

Killawife

To live is to die
Gick med
23 Feb 2005
Hoj
Yamaha YZF750-94, Yamaha XJ600S diversion-92, Tidigare: Yamaha FZR600R -94, Triumph 955i daytona -04, Yamaha R1 -00, Yamaha R6 -99, Yamaha YZF 750 -92
Trosa. Höhöhöhö!

Adnil

Ny medlem
Gick med
2 Jan 2010
Hoj
-07, Moto Guzzi Bellagio
Hej. sitter i vagnhärad och brukar ta onsdagar som turdag....Finns ett gäng med blandade åldrar som åker onsdagar från hamnen vid 18.00 i Trosa, TMCK (trosamotorcykelklubb)...vet inte nu hur det blir med fortsättningen av den klubben men visst finns det folk i din närhet som åker...bara hojta till innan, här i forumet kanske eller i samåknings-forumet...

Maddemaddis

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
Honda CBR 600f
Om man får vara nyfiken - Vilket år du Mc.kortet då? :) Köpte också en gammal CBR 600f som första hojj vilket även är hojen jag använder mig av nu :) Trevlig hoj tkr jag :) Haft den sen 2009 då jag tog Mc-kort..

Tog tugnt kort 2009 och det va då jag köpte hojen. Tycker väl den är lite väl liten och börjar bli tråkig att köra. men den e billig och skön och köra. Vilken årsmodell har du då?

Hej. sitter i vagnhärad och brukar ta onsdagar som turdag....Finns ett gäng med blandade åldrar som åker onsdagar från hamnen vid 18.00 i Trosa, TMCK (trosamotorcykelklubb)...vet inte nu hur det blir med fortsättningen av den klubben men visst finns det folk i din närhet som åker...bara hojta till innan, här i forumet kanske eller i samåknings-forumet...

Jag kommer definitivt komma onsdagar om ni kör där igen. E ju som sagt kvar i trosa fram till 1 juni. Sen brukar jag vara i Trosa till och från så det är inte omöjligt att jag följer med i sommar också :)

Last edited:

Adnil

Ny medlem
Gick med
2 Jan 2010
Hoj
-07, Moto Guzzi Bellagio
Tog tugnt kort 2009 och det va då jag köpte hojen. Tycker väl den är lite väl liten och börjar bli tråkig att köra. men den e billig och skön och köra. Vilken årsmodell har du då?

Jag kommer definitivt komma onsdagar om ni kör där igen. E ju som sagt kvar i trosa fram till 1 juni. Sen brukar jag vara i Trosa till och från så det är inte omöjligt att jag följer med i sommar också :)

KUL!...o välkommen.

JimmieR

Ny medlem
Gick med
31 Jan 2011
Hoj
Honda CB600F -07

Okej, samma här :) Ja den är väldigt billig att köra och äga 1800 kr helförs/helår är kanon :tummenupp . Ja den är lite för liten det håller jag med om! Blir att byta upp mig så småningom så fort plånboken går med på det :) Men ska iaf försöka hålla mig till honda då jag trivs med det. Jag har en 87:a i fint mkt fint skick. 1 ägare innan mig som var en äldre gubbe som skötte den pedantiskt... tänkte lägga upp bild på den ikv. Vad har du för Årsmodell då?

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Låter bra det :) gillar jag och höra

Jag veckopendlar. Fredagar och söndagar är resedagarna för mig. Annars är jag fast där ute i skogen. Man blir lätt lite instängd på skolan. Ser aldrig några andra än de man både bor och pluggar med. :huvet

Lite kollektiv där menar du??:rolleyes:
Du får pka ut och röra lite på dig. :yoparty

Finns ju även No Face MC :banana i trakterna, med blandad ålder på medlemmarna..

Last edited:

Maddemaddis

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
Honda CBR 600f
Ja exakt. Skolan har ca 120-140 elever och ca 100 bor på skolan. Vi bor alla i några korridorer och på vardagarna ser man inga andra än dom. att åka hem på fredag är som en befrielse (oftast)

MrNice80

174,74 Hk
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
HONDA CBR 1000RR -08, GSXR1000 K6 (Såld),KTM 450 SX -05, Can-AM Outlander 800 MAX LTD-08 och en EU-moppe.
Ja exakt. Skolan har ca 120-140 elever och ca 100 bor på skolan. Vi bor alla i några korridorer och på vardagarna ser man inga andra än dom. att åka hem på fredag är som en befrielse (oftast)

Mohahaha,, förstår det.. :D

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...