XBlackbirdX
Slav
kunde inte låta bli och ta ut cykeln idag och vaxa lite och sedan starta =)
problemet var när jag petade i 1an att hojjen dog direkt...sen blinkade olje lampan och "chec" kom upp...kolla fönstret och där fanns inte en droppe =).
är de en säkerhets-grej att hojjen dör eller borde jag vara orolig??har ngt hänt med motorn tro??
och hur fan kan oljan försvunnit..inte en droppe under hojjen där jag förvarar den....är de vanligt att motorcyklar drar olja så mkt att till slut är de tomt eller är det ett läckage??
köpte hojjen i höstas och har inte använt den....börjar bli orolig
tacksam för svar...
mvh
suzuki 750 gsxr 1999a...om någon undrar...
bara och fylla på olja igen??
problemet var när jag petade i 1an att hojjen dog direkt...sen blinkade olje lampan och "chec" kom upp...kolla fönstret och där fanns inte en droppe =).
är de en säkerhets-grej att hojjen dör eller borde jag vara orolig??har ngt hänt med motorn tro??
och hur fan kan oljan försvunnit..inte en droppe under hojjen där jag förvarar den....är de vanligt att motorcyklar drar olja så mkt att till slut är de tomt eller är det ett läckage??
tacksam för svar...
mvh
kunde inte låta bli och ta ut cykeln idag och vaxa lite och sedan starta =)
tacksam för svar...
mvh
suzuki 750 gsxr 1999a...om någon undrar...
bara och fylla på olja igen??
Last edited: