Ingen som vill köra en kvällskörning på Anderstorp?

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Scrambler Ducati + Aprilia Dorsoduro 1200
Jag var där idag och det var kanonkul. Smidigt med öppen depå också. Riktigt kallt dock, och det är nog därför de flesta valde att stanna hemma. Vore det inte för att jag nyligen köpt nya däck och däckvärmare som jag ville prova så hade jag nog också stannat hemma. Tror inte arrangören behöver tolka det som att intresset för kvällskörningar är slut. Det är nog bara säsongen som är slut, åtminstone såsom temperaturen är nu. Hoppas ni fortsätter med detta nästa år, för jag kommer garanterat att köra!
 

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ronneby
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Kul kväll.
Fast jag missuppfattade begreppet bankörning och tog en lång runda i gruset/gräset och övade lite crosskörning. Med lite tur så klarade jag mig rätt bra ändå.
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
Kul kväll.
Fast jag missuppfattade begreppet bankörning och tog en lång runda i gruset/gräset och övade lite crosskörning. Med lite tur så klarade jag mig rätt bra ändå.

ja kom ur kurvan precis när du gått ut på gräsbiten och såg dig skumpa omkring. Tog lång tid att förstå hur du hamnade på den sidan av banan just där och har nog inte förstått de än:D skönt att du höll dig på hjulen, såg dock lite skumpigt och hoppgit ut..:tummenupp
 

Jensen

Pickenoutlaws. Dom känner mig va!
Gick med
28 Jul 2004
Ort
Skillingaryd
Hoj
KTM 690 SMC-R & KTM 150 SX
Tack till Fiver för ännu en kanon kväll :tummenupp
Synd att det inte blev mer folk, skönt med öppen depå dock.
Nästa gång blir det med nya sulor fram å bak och nån slags tidtagning:yoparty
 

peterf

Dra en repa?
Gick med
24 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
CRF450HM
Öppen depå är en dröm för oss åkare, kan däremot tänka mig hur det ser ut för Fiver ekonomiskt..
Jag gör allt för att påverka mina vänner att hänga med, själv kommer jag definitivt att vara med många gånger till.

Med en fleecetröja under stället blev det allt lite svettigt när man fått upp sin egen takt, trots att termometern visade runt 8C.

Nu blir det åka kränga bakdäck i helgen, inte mycket gummi kvar där.
 

Harvest

Utbränd byrådirektör med väggkänning
Gick med
21 Aug 2006
Ort
jönköping
Hoj
Fabrikare
Kanonbra körning igår lyckades köra upp 40 liter soppa (Apan är törstig). Ont i hela kroppen idag man börjar att bli gammal:gnissla.
Öppen depå är riktigt bra då man kan kolla in licensåkarnas spårval i en kurva innan de försvinner i horisonten :D
Nästa år lär det bli mer kvällsåkningar för min del.
 

Masen

Ju fortare du kör desto mjukare går det.
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha R1 2003
Tack för en bra kväll!
Hoppas det gick ihop sig för er! (Tror det :tummenupp )
Grymt med öppen depå!
Lyckades att inte krascha... Har gjort det 3 av 4 ggr när Humlan arangerat :rolleyes: .
Jag hade kunnat fortsatt hela natten. Bara att pysa ut lite luft och gasa!
Tack :tummenupp
 

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Oskarström
Hoj
GSXR 1000
Tack för en bra kväll!
Hoppas det gick ihop sig för er! (Tror det :tummenupp )
Grymt med öppen depå!
Lyckades att inte krascha... Har gjort det 3 av 4 ggr när Humlan arangerat :rolleyes: .
Jag hade kunnat fortsatt hela natten. Bara att pysa ut lite luft och gasa!
Tack :tummenupp

Tack för berömmet, men det gick tyvärr inte ihop sej på långa vägar. Loosade 7K, så jag hoppas att ni njöt av kvällen:huvet
 

Eng

Ny medlem
Gick med
3 Feb 2006
Ort
Älmhult
Hoj
R6 Lego edition
Tack för berömmet, men det gick tyvärr inte ihop sej på långa vägar. Loosade 7K, så jag hoppas att ni njöt av kvällen:huvet

Det var skitkul!! Har inte kört sedan i våras, men lyckades få till några vettiga tider och rasta mig lite innan vintern.

Synd bara att hojen gick som skit under 10K rpm och vid avslag... Vintern räddad:rolleyes:
 

Masen

Ju fortare du kör desto mjukare går det.
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha R1 2003
Tack för berömmet, men det gick tyvärr inte ihop sej på långa vägar. Loosade 7K, så jag hoppas att ni njöt av kvällen:huvet

Tråkigt att ni losade!
Jäkligt uppskattat var det som sagt ivargefall!
Ni får förhandla om, till "höst hyra".
Ni får igen pengarna snabbt nästa år om det blir lika bra körningar som hittils!
 

crillepille64

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2005
Ort
En bit utanför stan.
Hoj
ZX10R 2011 Banhoj
Är det någon här i från som bor i göteborg som ska ner på bandagen(Anderstorp) på fredag den 26/9 9-17.00 . Funderar att ta den på kärra och det finns en plats över i så fall. Har inte beställt ännu men det lutar åt det.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top