campar skrev:De måste vara över 15!!
Och plötsligt känner jag mig jättegammal...
campar skrev:De måste vara över 15!!
Men Campar då.. Ut på stan med dig och dra hem nån rugguggla.. KAn ju inte vara så svårt... Papperspåse på huvudet och skriv sedan snygg på påsen med en tuschpenna så löser sig det mesta...campar skrev:De måste vara över 15!!
Du ÄR gammal.....Ghost skrev:Och plötsligt känner jag mig jättegammal...
Stephen skrev:Men Campar då.. Ut på stan med dig och dra hem nån rugguggla.. KAn ju inte vara så svårt... Papperspåse på huvudet och skriv sedan snygg på påsen med en tuschpenna så löser sig det mesta...
Tack för inbjudan. Men jag måste jobba. . Börja vid 9 och slutar runt 4.. Så jag kan ju inte. ... En annan gång kanske??campar skrev:Hade jag väntat till imorn o dumpa hon jag hitta för ett par veckor sedan så hade jag ju haft o göra ikväll...men jag gjorde det ju förra helgen för att slippa göra det så himla nära jul! =))
Kom hit du med då!
Lartes skrev:Faan Campar å Ghost kanske ska ta fram öl-plattan ur kylen ta ner Whisky pavan från hyllan och glida över
Nackdelen är att jag måste vara hemma hos en polare kl10:00 imorrn det är ruskigt tidigt
ninja_1 skrev:hade det inte vart så satans långt till väsby hade jag pallat mig över även fast det e uppgång tidigt imorrn
Stephen skrev:Du ÄR gammal.....
Lastgammal....
Men det är lugnt.. Vi tycker väl om dig iaf...
campar skrev:Tjaoo, jag måste upp relativt skapligt imorn jag med, har en del att pyssla med, men som sagt det är imorn det! =)
Så vill du så e de bara glida hit.
Lartes skrev:Faan Campar å Ghost kanske ska ta fram öl-plattan ur kylen ta ner Whisky pavan från hyllan och glida över
Nackdelen är att jag måste vara hemma hos en polare kl10:00 imorrn det är ruskigt tidigt
Lartes skrev:Ska helt klart överväge det Campar.
Bara jobbigt att ta sig fram & tillbaka till Väsby mitt i natten
Ghost skrev:Som campar skrev bara att masa sig hit.
Nej Ghost..... Vi har ju pratat om det här.. Jag tänker inte ligga med dig...Ghost skrev:
När kommer du & hälsar på da? Din lilla !
Lartes skrev:Jobbigt att åka hem sen bara
Stephen skrev:Nej Ghost..... Vi har ju pratat om det här..
Ghost skrev:Du är en riktigt sjuk människa Stephen!!!
Lartes Nu har du inga argument kvar, har fixat skjuts hem vid 11.30 rycket om det passar.
Chauffören ska upp tidigt i morgon...
Jag vet....*stolt*Ghost skrev:Du är en riktigt sjuk människa Stephen!!!
Lartes Nu har du inga argument kvar, har fixat skjuts hem vid 11.30 rycket om det passar.
Chauffören ska upp tidigt i morgon...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |