Hej jag har en honda Nsr -91 som jag köpte jollymoto och luftfilter till i vintras. Då beställde jag även munstycken från "ett fartfyllt företag" i Örebro. Efter någon månad utan att hört något ifrån dem så ringde jag och frågade. De hade inte fått tag i leverantören av munstyckena men skulle fixa det så fort som möjligt. Efter ytterligare en månad ringde jag igen och då hade personen jag pratat tidigare med slutat. Ingen beställning hittades men killen i luren lovade att han skulle leta fram den eller göra en ny beställning. Nu har det gått 3 månader sen jag beställde för första gången så jag ringde igen. Nu hade även snubben jag snackat med för en månad sen slutat. INGEN BESTÄLLNING FANNS . jag blev arg som fan o sa att jag inte tänkte störa dem mer . Ringde ett annat företag och skulle beställa men han visste inte vad för slags munstycke jag skulle ha. Det är inte bestyckningsstorleken som är problemet utan gängan på munstycket. Är den 5 elller 6 mm? vad för gäng? någon som har ett munstycke från en nsr och har lust o mäta? skulle vara sjysst. har tyvärr inte tid o skruva isär min hoj denna vecka. Alla som han skruvat gamla nsr:en vet vad jag snackar om. ALLA kåpor måste bort (o lite till) för o nå förknasaren. Förgasarens beteckning: Dell Orto PHBH 28 FS.
MVH Andreas
MVH Andreas
Last edited: