Inget Knudan för mig i helgen

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Åsa, jag tycker om dig hel, inte klotad och dann. Seså, ge nu fan i det (du måste läxa upp lilltösen om hon kastar av dig. Det måste vara ett arv från Micke :D)

Krya på dig!

/F

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Freppa skrev:
Åsa, jag tycker om dig hel, inte klotad och dann. Seså, ge nu fan i det (du måste läxa upp lilltösen om hon kastar av dig. Det måste vara ett arv från Micke :D)

Krya på dig!

/F
Vad menar du, jag klotar aldrig... eller nästan aldrig.. inte så ofta iaf :crash

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Freppa skrev:

Krya på dig!

/F

Planen var ju inte direkt att jag skulle slå i skallen, måste ju vara rädd om dom två järnsäller jag har kvar ;) :crash

Och det finns inte så många arv kvar av Micke på Lilltösen :D Nu har t o m ett snyggt raspigt mönster över hela sig.... Det blir till att slipa å måla för att få henne vacker igen.

Tack för omtanken. Kom det lilla paketet fram till dig :confused:

Åsa - nu Shaken n' störd :p

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Snabbe_jag skrev:
Du vet att vi inte har mer än 1 dator på jobbet och den är med vanligt skitmodem.

Jag är hemma och lunchar till Sporthoj.com :tummenupp

Undanflykter, bara undanflykter hela tiden :)

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Åsa #96 skrev:
Tack för omtanken. Kom det lilla paketet fram till dig :confused:

Jo tack det gjorde det. Men jag måste säga, kunde du inte ha sagt till mig att jag var far till dina fyra barn istället för att bara skicka räkningen?! :skrämd

:p

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Freppa skrev:
Jo tack det gjorde det. Men jag måste säga, kunde du inte ha sagt till mig att jag var far till dina fyra barn istället för att bara skicka räkningen?! :skrämd

:p

*He he* varföra avslöja en god hemlighet direkt, när man kan suga på karamellen en längre stund :D Då blir effekten desto bättre.

Funkar kontonummerna för dig? Annars går det bra att skicka checkar. Jag är inte så kinkig av mig vad det gäller pengar. Alltså i vilken form jag får dom :p

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Tråkigt att du inte hann bli kry i tid Åsa.... men du är av hårt virke.. (när du inte är mjuk) :) så du är nog snart redo att grensla Lilltösen.. :rolleyes: Hmm..nää...det där lät inge bra...!! :eek: :D

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Madhonda skrev:
Tråkigt att du inte hann bli kry i tid Åsa.... men du är av hårt virke.. (när du inte är mjuk) :) så du är nog snart redo att grensla Lilltösen.. :rolleyes: Hmm..nää...det där lät inge bra...!! :eek: :D

*He he*

Jag fattar vad du menar. Tack för omtanken. :bow

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Åsa #96 skrev:
Hjärnskakningen kunde sitta i några veckor till, men jag kan börja träna så smått nästa vecka. Dock inte köra motorcykel...

Vänta nu, är det bara jag som inte vet hur detta gick till?

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Re: Re: Inget Knudan för mig i helgen

valmers skrev:
Så här lät det på Anderstorp i Lördags, bwaaaa bwaaa bwaaaa blam bum bum bum shit no brakes... kabom krach bonk... *tystnad* ajjjj mitt huvud

Rätt ut på playan utan bromsar :crash

[Akryl]*Amid

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Cectek Quadrift
Krya på dig hörru du, Åsa!

Hjärnskakningar är av ondo. Man får ju inte ens titta på TV eller
sitta å läsa på skärmen sa min doktor. :(

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
Re: Re: Inget Knudan för mig i helgen

valmers skrev:

Ja, GSXR körde väl en kort version. Har inte pallat att skriva om det här så mkt på forumet...

Hade attans ont i ryggen när det var dags för första tidskvalet i lördagsp på Anderstorp. Preppade mig med liniment, stretching, piller och ett jäklar anamma. Körde hela passet och när det var typ 4 minuter kvar av kvalet gick jag in i bandepån. Kennet knäckte min rygg, för det gjorde så dj*vla ont. Då kommer en av funktionärerna fram och tycker att jag absolut skulle ut och försöka sätta en bättre tid, eller som han sa: "bästa kvaltiden sätter man ju på morronen".

Med blodad tand går jag ut och försöker få bättre tider. Kör dock lugnt, ryggen gör sig påmind.
Efter flygrakan känner jag att bromsen är lite knasig, men tänker "jag bromsar väl fel eller ngt". Övriga kurvor bromsar jag inte så mkt, kommer fram till start å mål, gasar på lite, dags för att bromsa. Bromsar. Bromsar. BROM.... nähä, inga bromsar här inte. Bara att fortsätta ut i avåkningszonen.
*Kadunk* å så ligger jag där på rygg. Rullar över till magen, för det känns himla obehagligt att ligga så.
Har munnen full av lekakulor *bläää*
Förstahjälpenpersonalen är på plats, och eftersom många är dom samma som under BikeWeek känner dom mig vid detta laget vid namn :p

Ambulans till sjukhuset och efter många om och men får jag konstaterat att jag har fått hjärnskakning, och en lite mer mörbultad rygg. Blir röntagad i huvudet och ryggen, men inga skador upptäcks.

Så, summa summarum, var hos ny doktor igår, som absolut tyckte att jag skulle byta sport :) *you wish*
Men ett förbud att köra hoj, det dröjer ett par veckor till innan jag får köra :( Hade väl det på känn, men väntade ända tills igår att avanmäla mig...

Jag var SÅ sugen på att köra i helgen. Får väl säga att det är tur att jag är yr som efter en bakfylla idag, så dom timmarnas besök Knudan fick idag var inte så jobbiga. Men sugen på att köra är jag allt.... Men, men - det kunde varit betydligt värre. Det kunde hänt efter flygrakan :crash

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
[Akryl]*Amid skrev:
Krya på dig hörru du, Åsa!

Hjärnskakningar är av ondo. Man får ju inte ens titta på TV eller
sitta å läsa på skärmen sa min doktor. :(

Ojdå, vad gör jag då här :D

Nyheter