OLJEKYLD GSXR
FÖRBJUD STARSTRIKER
Jag var på Ersoys tvätt och skrädderi i förre vacken och lämnade in mitt skinnställ för tvätt, eftersom det var hyggligt dränkt i olja. 26e skulle det vara klart, så därför blev jag lite förvånad och samtidigt orolig när de ringer idag på förmiddagen och frågar om det var jag som lämnade in skinnstället. Jag trodde direkt att det antingen var bortom all räddning eller att det hade krympt till en storlek 44 dam. Om det vore så väl. Det visade sig att firman som Ersoy anlitar för kemtvätten hade haft inbrott!!! Gissa vad som saknades? MITT FINA DAINESE AERO SKINNSTÄLL
Han ville att jag skulle komma in med kvittot så skulle det lösa sig, men faaaaaan vad arg jag är! Självklart så måste de få inbrott samtidigt som just jag lämnar in skinnet. Jag tyckte väldigt mycket om mitt Aero-ställ, och det går ju inte att få tag i längre. Sen lär ju försäkringsbolaget dra av en massa pengar för att det var två år gammalt så att jag ändå måste lägga ut flera tusen själv till ett nytt ställ. Hoppas att de inte hade hunnit tvätta stället än så att tjuvasen blev riktigt oljiga och att de inte kan sälja det, knäpuckarna ligger dessutom kvar här hemma. Så om nån av er blir erbjudna att köpa ett oljedrypande Daineseställ utan knäpuckar så vet ni vems det är
// S. Kinnställslös

// S. Kinnställslös