Thundercat
Ringmärkt
GSXR1100R skrev:Phu jag läste rubriken och trodde att du hade blivit impotent...

GSXR1100R skrev:Phu jag läste rubriken och trodde att du hade blivit impotent...
Flagga skrev:Är dom dåliga?Har haft mitt halvbudget i 10 år och visserligen fått byta två "dragkedjeflärpar" till nyckelringar, men det är väl inte så farligt?
Conrad skrev:Helt rätt! Varför köpa Dainese när man kan köpa Arlen Ness.![]()
![]()
QUOTE]
Mattias skrev:De äldre är bättre! Jag har ett Dainese från 1990 som fortfarande fungerar perfekt. (Det funkar som kräkmedel för omgivningen också.)
Danny boy skrev:Jag har ett dainese aero pro..helställ...strl 50.
handla?
OLJEKYLD GSXR skrev:Om det hade varit vanliga Aero så hade jag köpt direkt, tyvärr vill jag inte ha ett helställ, men tack ändå![]()
ja har man provat ett helställ så är man såld, man kan röra sig mycket bättre och speciellt på bankörning.Danny boy skrev:ingen orsak...men helställ rockar juh!
Å så ser man så gullig ut som ringaren i Notre Dames lillebror!GSXR1100R skrev:ja har man provat ett helställ så är man såld, man kan röra sig mycket bättre och speciellt på bankörning.
ambulans skrev:Men Per, du kan ju inte sätta dig på din nya gixxer med det där gamla stället, så ett nytt är du ju tvungen att köpa allafall , o vadå, hantverkare dom tjänar ju inte smått direkt![]()
Vill man sen se riktigt nördig ut så har man collagetröja över puckeln, wait until you se zee humpSweedo skrev:Å så ser man så gullig ut som ringaren i Notre Dames lillebror!![]()
Ooops, jag har ju helställ![]()
Mattias skrev:De äldre är bättre! Jag har ett Dainese från 1990 som fortfarande fungerar perfekt. (Det funkar som kräkmedel för omgivningen också.)
Janne F skrev:Samma sak hände mig i princip. Jag lämnade in en skinnjacka för tvätt på en kemtvätt här i Uppsala men när jag kom för att hämta den hade firman haft inbrott och bl.a. saknades just min jacka
Tysken skrev:Ett ypperligt tillfälle att färgmatcha![]()
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|
![]() |
Pirelli lanserar Diablo Powercrusier
All Rights Reserved Pire... |
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |