Inget skinnställ!!!!!

ambulans

Ambulans
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen för tillfället
Men Per, du kan ju inte sätta dig på din nya gixxer med det där gamla stället, så ett nytt är du ju tvungen att köpa allafall , o vadå, hantverkare dom tjänar ju inte smått direkt :D

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Flagga skrev:
Är dom dåliga? :va Har haft mitt halvbudget i 10 år och visserligen fått byta två "dragkedjeflärpar" till nyckelringar, men det är väl inte så farligt?

De äldre är bättre! Jag har ett Dainese från 1990 som fortfarande fungerar perfekt. (Det funkar som kräkmedel för omgivningen också. :tummenupp)

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Hoj
Prylkittad Fazer med extra klistermärken.
Mattias skrev:
De äldre är bättre! Jag har ett Dainese från 1990 som fortfarande fungerar perfekt. (Det funkar som kräkmedel för omgivningen också. :tummenupp)

Ungdomarna har så konstig smak nu för tiden. :tungan

(...och mitt är inte 10 år, utan *harkel* från -91, men man vill ju inte verka "hur gammal som helst".)

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Danny boy skrev:
ingen orsak...men helställ rockar juh!
ja har man provat ett helställ så är man såld, man kan röra sig mycket bättre och speciellt på bankörning.

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
GSXR1100R skrev:
ja har man provat ett helställ så är man såld, man kan röra sig mycket bättre och speciellt på bankörning.
Å så ser man så gullig ut som ringaren i Notre Dames lillebror! :hihi
Ooops, jag har ju helställ :brinnerup

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
ambulans skrev:
Men Per, du kan ju inte sätta dig på din nya gixxer med det där gamla stället, så ett nytt är du ju tvungen att köpa allafall , o vadå, hantverkare dom tjänar ju inte smått direkt :D

:rofl :7peta

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Sweedo skrev:
Å så ser man så gullig ut som ringaren i Notre Dames lillebror! :hihi
Ooops, jag har ju helställ :brinnerup
Vill man sen se riktigt nördig ut så har man collagetröja över puckeln, wait until you se zee hump :lol

EnduransJanne

Ny medlem
Gick med
27 May 2003
Hoj
Fireblade CBR 900RR - 92
Samma hände mig!

Samma sak hände mig i princip. Jag lämnade in en skinnjacka för tvätt på en kemtvätt här i Uppsala men när jag kom för att hämta den hade firman haft inbrott och bl.a. saknades just min jacka. Den var inte så värdefull som ett skinnställ dock men den var väldigt skön.

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Is no more
Mattias skrev:

Jennys skinnställ är snyggast av alla, så är det. :7peta

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Hoj
Prylkittad Fazer med extra klistermärken.
Janne F skrev:
Samma sak hände mig i princip. Jag lämnade in en skinnjacka för tvätt på en kemtvätt här i Uppsala men när jag kom för att hämta den hade firman haft inbrott och bl.a. saknades just min jacka

...och där ströks nog alternativet "Kemtvätt" definitivt från "Att göra"-listan! Det är för mycket redan när det drabbar en person, nu börjar man nästan undra om det är en (o)vana... :fatta! (Skulle troligen inte få speciellt mycket från någon affärsförsäkring.)

I o f s kan jag inte tänka mig att någon skulle vilja ha mitt gamla ställ även om det var "hel-desinficerat". :crash

Last edited:

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Tysken skrev:
Ett ypperligt tillfälle att färgmatcha :hihi

Varför då sist jag bytte ställ så trodde jag att jag var smart när jag färgmatchade stället till den blå/vita -97 grsx750 jag hade då. Gissa om stället passar bra till en röd ducce?. :död

Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...