Forzavale
Sporthojsnörd
Det står klart och tydligt i länken ovanefterssom jag va den enda med 125 men asså det är ingen 4t nejtackochlov, men nån kunskapsbesittande som har lust att tala om hur man ska göra?
Det står klart och tydligt i länken ovanefterssom jag va den enda med 125 men asså det är ingen 4t nejtackochlov, men nån kunskapsbesittande som har lust att tala om hur man ska göra?
efterssom jag va den enda med 125 men asså det är ingen 4t nejtackochlov, men nån kunskapsbesittande som har lust att tala om hur man ska göra?
Är en 125 fyrtakt vi snackar om så varva måste man för att komma någonstans
Edit: Läste det du skrev igen, dumförklarar mig själv lite grann
Jag kör också 125a fast 4 takt. Eller den kommer snart iallafall. 2 takt är ju annorlunda inkörning men finns många teorier om det också
ska du fixa lite sjuss i den eller ska du köra orginal?
jo men rotaxmotorer är tydligen extre kännsliga, vad vet jag ?
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |
|
MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner
Ducati Desmosedici GP7 är o... |
|
BMW närmar sig MotoGP
Sedan en tid har olika rykt... |
|
2025 års KTM 450 SMR
KTM höjer ribban för 2025 å... |