Lurch skrev:2365039Jag får troligen min hoj inlöst efter en vurpa, men jag undrar om jag får pengar eller om jag måste köpa ny hoj? Bolaget är Tennant.
.
Dominator-Rocks skrev:2365042Hur svårt kan det vara och ringa/maila dem och fråga ??
Visst är det skönt med ett positivt bemötande..Kan man inte svara på frågan så kan man hålla käften istället för att vara spydig.Lurch skrev:2365049En aning svårare än att fråga på sh.com.
Hur svårt är det att fråga hur svårt det är att fråga istället för att strunta i det?
.
Lurch skrev:2365039Jag får troligen min hoj inlöst efter en vurpa, men jag undrar om jag får pengar eller om jag måste köpa ny hoj? Bolaget är Tennant.
.
har du vakna med huvudet upp i arslet idag eller??Dominator-Rocks skrev:2365042Hur svårt kan det vara och ringa/maila dem och fråga ??
Jag fick pengar som en likvärdig hoj skulle ha kostat... men det var två år sedan och jag har inte sett en så pedantskött ninja för 40 000 än? Försäkringsbolagen är så jäkla snåla. Skulle ha tagit en oberoende besiktningsman men man får pröjsa honom om han säger ett lägre pris än vad man har fått från början. Försäkringar suger. Betala hur mycket som helst för att få typ 29.50 att köpa en godispåse på ica.Lurch skrev:2365039Jag får troligen min hoj inlöst efter en vurpa, men jag undrar om jag får pengar eller om jag måste köpa ny hoj? Bolaget är Tennant.
.
psxcare skrev:2365076Säg att du inte vågar åka hoj längre eftersom du ALLTID krashar så lär du få pengarna i handen bums
fart freak skrev:2373331Jag har TH som fb-bolag och vid inlösen så MÅSTE jag köpa en hoj, de sätter inte in pengarna på mitt konto. Jag försökte förklara att jag är student och vet inte ens om jag tänker köpa en ny hoj igen. Men det spelade ingen roll - enligt dem, så borde jag redan vetat detta, eftersom jag skrev på kontraktet.
Det kan dröja 20 år (utan ränta på mina pengar).. hata TH.
Om det är fallet för dig, köp en polares hoj för 1 krona, sen säljer du tillbaka den till honom igen för 1 krona ...
Madbulle skrev:2373360
Sen vad det gäller värdering så kan man kika runt på tex blocket och kolla sen får man ta ett snitt pris och om man då har en som gått lite eller är extremt fin så bör man ha nått att styrka det med (tex kvitton och service bok som är bra ifylld) då kan man begära mera än genomsnittet
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|