Ziip59
Kollar så att allt går rätt till
- Gick med
- 7 Jul 2006
- Hoj
- Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Tja, nu skiter jag i alla fruktlösa försök med att få snits på smalbenen vid löpning. Efter 3-4 år har jag nu dammat av mina inlines igen och börjat åka en runda på lite över 2 mil en gång per vecka utöver skrot 3ggr vecka.
Nu tänkte jag att vi här skulle diskutera allt om inlines här. Grillor, träningstips mm. Inlines är ju en ju en riktigt kul träningsform återupptäckte jag. Nackdelen är att man oftast får åka själv eftersom inte så många kan åka/har grillor i denna lilla hålan. Iallafall inte i min hysteriskt höga ålder
Hur är det på SH, är ni många som åker egentligen?
Mina inlines är ett par Salomon motion 90 pro
som jag hade turen att få tag i innan Salomon lade ner tillverkningen. Jag var dessutom förutseende nog att tjacka extra broms, hjul och andra tillbehör till dessa, så jag kan nog få dom att hänga med en 2-3 säsonger till innan man tvingas hitta nya att trivas med.
Nu tänkte jag att vi här skulle diskutera allt om inlines här. Grillor, träningstips mm. Inlines är ju en ju en riktigt kul träningsform återupptäckte jag. Nackdelen är att man oftast får åka själv eftersom inte så många kan åka/har grillor i denna lilla hålan. Iallafall inte i min hysteriskt höga ålder
Hur är det på SH, är ni många som åker egentligen?
Mina inlines är ett par Salomon motion 90 pro
som jag hade turen att få tag i innan Salomon lade ner tillverkningen. Jag var dessutom förutseende nog att tjacka extra broms, hjul och andra tillbehör till dessa, så jag kan nog få dom att hänga med en 2-3 säsonger till innan man tvingas hitta nya att trivas med.