Sådär, det blev ett par K2 Mach 90, hade enklast snörningsmekanism samt "handtag" i både plös och skorygg vilket gör det klart enklare när man kräner på sig grillerna.
Så nu skall det börja åkas igen.
Vill du få lite fart på hjulen kan jag rekommendera K2 Radical Pro.Kul att tråden är igång igen. Själv köpte jag ett par K2 moto 84 i maj och har nu lyckats köra lite över tjugo mil. Vardagsmotionen med grillorna känns riktigt bra.
Har dock blivit sugen på ett par snabbare så som k2 mach 100 , någon som kan rekommendera dom??
Hoppas tråden kommer igång på allvar!!
Vill du få lite fart på hjulen kan jag rekommendera K2 Radical Pro.
Gillar dom helskarpt. Och dom går utav helvitte. Har loggat 53 km/h på GPS'en.
Åhh en tråd som jag behöver! Ni som åkt ett tag, skulle någon vilja förklara lite skillnaden på hjulstorleken osv mm? Läste lite på någon sida men det gjorde inte det så mycket klarare för mig. Har ett par rullor som är ca 10 år gamla. Dom ska slängas och nya ska inhandlas men de får duga fram tills dess. Vad jag förstått så ska 90 mm hjul vara bäst, men vad är skillnaden?
Jag vill åka för nöje och tränings skull. Rullar med min hund. Även om jag inte åkt på ehh typ 6 år så får ja fan ingen träningsvärk, vad gör jag för fel?
Please explain!
Samma här, säsongpremiär igår och nu ska det nog bli ett par mil tillDax att väcka liv i tråden igen. Hur går det? Själv klapp jag 20km på min premiärtur i går. Lika skönt och givande som vanligt. Blir hjulbyte nu, trots att hjulen inte är slut ännu. 8 säsonger med samma hjul får räcka
Vad för märke och modell rekommenderas till någon total nybörjare som vill prova på?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|