inOFFICIELL SH-Pokerturnering - Tisdag 6/10 - 20:15

Jag ville verkligen spöa dig Tårdan!! Jag lyckas aldrig vinna SH-turrarna! :(

EDIT: Grattis förresten. :)

för mig. Jag är ju förövrig förbannat vass på poker och bör egentligen knipa första platsen utan problem.

Sorry för utdragningen Dark M, men vi HU som planerat i alla fall. Sen var det ju skrivet i sten att jag skulle vinna:)

Ser fram emopt nästa, ska försöka fixa så att min ban försvinner. Kan ju inte lira utan att lacka lite i chatten.

Grattis tHOORdan! Bra spelat, såg mörkt ut där i början!

1. tHOORD
2. Dark_messenger
3. Bossbaver
4. Klabbe85

Sorry för utdragningen Dark M, men vi HU som planerat i alla fall. Sen var det ju skrivet i sten att jag skulle vinna:)

Ser fram emopt nästa, ska försöka fixa så att min ban försvinner. Kan ju inte lira utan att lacka lite i chatten.

Det vore verkligen sinnesroligt att tjöta med dig under spel. Jag tror du är en sjuk jävel!:Bugar

EDIT: Korvis, åkte du på bubblan? Jag kommer inte ihåg hur det såg ut prepall så att säga.

EDIT2: Kul att se så många nya "ansikten" idag. Hoppas ni kommer tillbaka! GG all!!

Last edited:
Det vore verkligen sinnesroligt att tjöta med dig under spel. Jag tror du är en sjuk jävel!:Bugar

EDIT: Korvis, åkte du på bubblan? Jag kommer inte ihåg hur det såg ut prepall så att säga.

EDIT2: Kul att se så många nya "ansikten" idag. Hoppas ni kommer tillbaka! GG all!!

Nej, jag åkte mycket tidigare än så. Jag åkte som 9:a. Det var abstruse som snavade på pottkanten.

Den 4:e november är jag på Solvalla och skriker på hästarna. Så jag skjuter(tidigarlägger) gärna på tuneringen en dag eller så, om detta är fine med alla andra.

Vi brukar ju alltid snurra på dagarna så slka man vara konsekvens borde det bli torsdagen (5:e) som gäller isåfall...

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick