Bra tänkt, då far vi nästa gång. Kom bara ihåg att det blir tält!Det blir kul, jag hänger på.
Tänkte att eftersom vi är i samma ålder, så kan vi kremeras tillsammans, och då får vi plats i en tankväska!
Vi kommer
Du lär behöva ställplats…
Baconkrydda på halloumin?Undrar ja vad som hände på Ruskträffen, någon spårade ur? Vad betyder det nu för tiden?
Baconkrydda på halloumin?
Om filmen från träffen är representativ för mc-träffar i Sverige nu för tiden då är risken att jag besöker någon liten eller obefintlig.
Kanske är den lite speciell med tanke på vädret och årstid.
Storleken på mitt tält är perfekt. Det är egentligen bara på här på sh som det är för stort.
Jag provade mitt tvåmans en gång men det var lite för litet.
View attachment 505287
Japp, ett Jula-tält för 299:- Använt av ena sonen en gång i skärgården 2004.
Jag har nog bara varit på en ren mc-träff. Bollnästräffen -79? Med kompisar. Vi var runt 19-23 och medelåldern på träffen max 30.
Inga hojar med husvagn eller ens släp.
Massa hojar att kolla på. Massa bärs.
Sen har det blivit några få campingar vid banorna i Karlskoga, Knutstorp och Anderstorp. Runt 80-85. Jerry Williams var i Karlskoga på bancampingen.
Jo just det, Norrtäljeträffen har jag ju varit på 4-5 gånger. Också kul då. Visst skulle hojarna startas och varvas några gånger på natten. Ja?
View attachment 505289
Undrar ja vad som hände på Ruskträffen, någon spårade ur? Vad betyder det nu för tiden? Inte var det väl någon som låg och snarkade högt redan vid 22.30?
Fan vad jag känner mig ung idag.
Jag såg en sporthoj ute vid Storheden i Luleå i helgen var väl varmare där än i Söderköping...Vadå, jag stannade ju hemma!
Lite för mycket snö och halka de första 50 milen…
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|