Strandelin
Medlem
Inlägg #1 uppdaterat, hej vad det går...
Hur fort går det på mittsverigebanan?
Någon som vet tider från något rookie 600/1000 race?
Så man vet hur många minuter efter man är..
I R1000 var de en norrbagge som körde 1,01.1 tror ja, jag & Niklas körde 1,01.5 & 1,01.6
R600 låg en dryg sekund över det tror jag... 1,02.8
Tiderna finns annars på http://www.karlskogamotorstadion.com/so/so.htm
Inlägg #1 uppdaterat, hej vad det går...
Du hade inga tider för rookie 1000 på mittsverige?3042812Hmm, det tävlas inte så ofta på Midlanda men det finns en tid från 2001 satt av Jörgen Larsson, 58,58. Vet inte om banan är ombyggd efter 2001 eller om beläggningen blivit sämre men hursomhelst gasa på, du får kapa lite tid...
Edit, jo det var ett 600B-race dvs Rookie600.
Du hade inga tider för rookie 1000 på mittsverige?
Är nere på 58,4 nu. Hade tänkt prova på rookie 1000 nästa sommar, så alltid kul att se om man ligger helt sist eller kanske närmare mitten..?
Ska fara till gälleråsen och köra med banåkning.nu deras 2 dagars, ska bli kul att se vad man landar på för tider där.3115630Tyvärr har inga tider för R1000 men kör du 58r är du definitivt inte sist, kan du bara köra lika fort på banor som det tävlas på idag kommer det att gå bra för dig nästa säsong.
Lycka till.
//Peter
Dags att uppdatera igen. Lukas Ockelfelt körde 1.08,602 på Åsen i helgen. Sjukt snabbt
Uppdaterat!
och ja vad säger man, det var inte bara en förbättring av varvrekordet, det gamla maldes ner till småsmulor...
Ja det går ju ruskigt fort i toppen.
Frågan är om Johanssons rekord på falken står sig eller om det också skall raderas. Jag tror att det är risk för att det ryker om vädret håller sig förståss.
Hmm, det tävlas inte så ofta på Midlanda men det finns en tid från 2001 satt av Jörgen Larsson, 58,58. Vet inte om banan är ombyggd efter 2001 eller om beläggningen blivit sämre men hursomhelst gasa på, du får kapa lite tid...
Edit, jo det var ett 600B-race dvs Rookie600.
Känns som det är dags att dra i gång denna tråden igen. Självklart då jag är blygsam nybliven innehavare av R600 rekordet i Sviestad. I alla fall enl domaren på plats, så jag hoppas det stämmer. 59.0 från söndagens a-final.
Borde gå att putsa några sekunder på G-åsen nu när man hittat handtaget till höger
Tackar! Du körde inte så illa heller Vad har du för pb på övriga banor? Här kommer mina
Falken 47,5
A-torp 140,5
G-åsen 1.11.3 :-(
Borde gå att putsa några sekunder på G-åsen nu när man hittat handtaget till höger
Du! Jag står här as we speak med din ANDRA topp! (eller rättare sagt SAMMA topp, men för andra gången! )
Det är nog inga probs för DIG att hitta rullen till höger...
Snarare att inte använda varvstopp som växlingsindikator mer!
Ska jag slänga upp bilder på ventilerna? Dessa var om möjligt ännu mer konstfärdiga än de tidigare
Du e snabb iaf - gör skäl för namnet. Det kommer nog sluta med massa medaljer och shit ska du se! Heja på!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|