heimdal skrev:boktips i ämnet "saker som ingen kan/vågar prata om men de flesta tänker"...
"invandrarpolitiken i "Månas" sverige" ISBN 91-7123-115-3
läsvärd bok om ämnet som det inte får pratas om. finns ett par "intelligenta" grejer som mona sahlin sagt däri. bla.
Kahobe skrev:Innan våra partitrogna börjar gapa "rasist" åt mig, läs gärna i spalten till vänster under mitt nick, först!
Kahobe skrev:Japp.. också fick man veta att allt berodde på att "dom" (tm) inte hade några jobb och att allt skulle bli bättre om de tvingades att stiga upp kl 06.00 och gå till jobbet..
Ett enkelt sätt för panelen (bara PK-folk) att smita undan allt ansvar och krav.
När det inte ens finns jobb åt s.k etniska svenskar ??
Innan våra partitrogna börjar gapa "rasist" åt mig, läs gärna i spalten till vänster under mitt nick, först!
Stolten skrev:Innan man går ut här så plockar jag och mina kompisar av oss alla kort och grejer som man inte behöver ha så är det lättare att få nya saker när man har blivit rånad.. Och man vet att en fredagskväll så kommer MINST 4-5 invandrare att bråka med en... Det enda man kan försöka göra är att ingorera dom.. Pratar bara om högst personliga erfarneheter men jag har varit med om att två (!!!) svenskar har hållt på o tjafsat medans ja, säkert uppe i 60-70 invandrare börjat bråka med genom tiderna... Och då är jag endast 17 år så jag har ju inte varit ute lika mycket som ni andra...
Något är ruskigt fel i detta samhälle!!
granath_ skrev:ooh, herre gud. & jag tycker det är många "sånna där" (invandrare mellan 13-18år) i gävle som ska hålla på & bråka..
granath_ skrev:usch. skriv inte sånt där, blir ju galet aggresiv!!
Men det är fortkörningar på slangen den statisiken handlar om, det hör inte hitStolten skrev:Har hört nånstans att Eskilstuna har mest kriminalitet i Sverige baserat på antalet invånare, om det stämmer vet jag ej men det skulle absolut inte förvåna mig..
abstruse skrev:Går programmet i repris?
morlock skrev:Men det är fortkörningar på slangen den statisiken handlar om, det hör inte hit
heimdal skrev:
man blir smått irriterad efter att ha läst den boken ja.
den här är det värre med.. den blir man mörkrädd över också:
"Förintelseindustrin" ISBN: 9173248207
den e rätt jobbigt skriven i början.. men de blir bättre efter ett tag..
Chris Ash skrev:Jag skulle snarare råda alla att undvika den där smörjan!
Markus skrev:Att du sedan snor andras recensioner och lägger ut dem som de vore dina egna ska du inte ha lika mycket cred för.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|