Inspelningskalla for flera kameror? finns det nat sant?

-R-

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
gsxr1000
Fraga ang alla dessa helmet kameror, finns det ingen inspelningskalla/source som har fler ingangar, dvs say att jag har 4 kameror men vill koppla in alla till t.ex en liten box som kan ta emot 4 signaler och recorda alla! istallet for en liten dv kamera for varje.. hajjar ni!? (Sorry for the 'svenenglska'..)

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
inte det smidigaste men i datorns värld så ska du nog kunna göra det med två iallafall... men då måste du ju ha en bärbardator med dig.. kanske inte de bästa...

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
-R- skrev:
Fraga ang alla dessa helmet kameror, finns det ingen inspelningskalla/source som har fler ingangar, dvs say att jag har 4 kameror men vill koppla in alla till t.ex en liten box som kan ta emot 4 signaler och recorda alla! istallet for en liten dv kamera for varje.. hajjar ni!? (Sorry for the 'svenenglska'..)
Skulle i princip funka om du hade en videomux. men då får du i regel lägre kvalitét från samtliga kameror.

AndY

vurpa e ingen ursäkt
Gick med
21 Feb 2004
Hoj
låter intressant!!!!!
-R- skrev:

klart de finns kolla runt lite på nätet o hitta denna länk.
http://www.highviewelectronics.co.uk/

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...