Inställd träning i Örebro

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Tyvärr måste vi ställa in träningarna nu kommande helg, 20-21 Maj. Detta pga andra tävlingar på området för nära oss. De får helt enkelt inte plats om vi ska var där samtidigt.
Men imorron är det körning som vanligt och från nästa tidag kör vi som vanligt igen.

RaceMe

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Sep 2005
Hoj
Husa 450, Husa 550x2st, Husa 650, ATK 450, KTM 350, KX 125
Supermoto skrev:
2161960 Tyvärr måste vi ställa in träningarna nu kommande helg, 20-21 Maj. Detta pga andra tävlingar på området för nära oss. De får helt enkelt inte plats om vi ska var där samtidigt.
Men imorron är det körning som vanligt och från nästa tidag kör vi som vanligt igen.

Japp, i morgon är det träning. Och jag är träningsledare eftersom jag hade tänkt åka dit ändå. Träningsledarlistan på TMC är inget att vara stolt över precis, ber övriga i Sverige om ursäkt för detta. Det måste ske en förbättring. Och kommer så att ske. Frågan är bara NÄR? :fatta!

Delegera med hela handen har jag med flera sagt förut. Skriv mig resten av året, så delegerar jag, är en annan variant.

Som utomstående förstår jag om det kan vara svårt att planera om man ska åka till Örebro eller inte. :confused:

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Får jag föreslå att alla som hade tänkt träna hos oss åker till Ticksta istället, startavgiften för Rookie är bara 200kr=samma som våran träningsavgift. :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati