Inte för mesar!

Killer

RR´s styrlåsracer No1
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX1100R
denna helgen som kommer så e det upp till bevis för dom som tror sig vara kungen på strippen att verkligen visa vad dom går för!

Busfröet mm kom igen nu Era mesar , detta e en utmaning!

För mer info så kan ni gå till följande : http://www.streetrace.com/sydcupen/

Väl mött /

Killer :rock

anol

MBGIRL bild
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
r1
Krav

Verkar skoj men vad krävs igentligen? :fakta (förutom en toksänkt hoj)

Licens?
Medlemskap i klubb?
Anmälningsavgift?

Killer

RR´s styrlåsracer No1
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX1100R
Följande gäller:

Medlem i svemoansluten motorklubb , kan även lösas på plats.(100-150:)

Dragracinglicens , om man ej har någon så kan man lösa engångslicens på plats.(500:)

Pris Anmälan:
Anmäl och betalning sker på plats pris klass gatbilar och gatbilar pro 200 kr. Övriga klasser BIL och MC 400 kr inklusive 2st mekaniker. Extramekaniker 50 kr per person

För mer info så gå in på :

http://www.streetrace.com/hdrk/Tävlingsinbjudan 2003 del tv 1.doc

För att skriva ut en tävlingsanmälan som skall lämnas på plats så gäller följande länk:

http://www.streetrace.com/hdrk/STARTANMÄLAN.doc

Väl mött!

Killer

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Karta?

Vart är Rinkaby,Kristianstad.
Till Kristianstad hittar man men det där Rinkaby är väl inte det i Stockholm? eller finns det nåt ställe här nere som oxå har det namnet?.Så vart ska dragrace tävlingarna vara? vad kostar inträde för att bara se,tider för inträde osv.
Mvh R1 racer

Mawerick

nu även turboladdad version
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
Hayabusa
:notme I mån av tid och ekonomi så kommer jag och min buse :rock om inte bara för att jävlas och att prova på....Handsken e kastad!!! :rock :crash :rock :bow kom igen BUSFRÖ, detta får han inte komma undan med.....om jag så ska stå upp till knäna i olja med kolvarna spridda på en 201m lång sträcka, så ska den j..... få jobba för segern :mad:

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Killer skrev:
Följande gäller:

Medlem i svemoansluten motorklubb , kan även lösas på plats.(100-150:)

Dragracinglicens , om man ej har någon så kan man lösa engångslicens på plats.(500:)

Pris Anmälan:
Anmäl och betalning sker på plats pris klass gatbilar och gatbilar pro 200 kr. Övriga klasser BIL och MC 400 kr inklusive 2st mekaniker. Extramekaniker 50 kr per person

För mer info så gå in på :

http://www.streetrace.com/hdrk/Tävlingsinbjudan 2003 del tv 1.doc

För att skriva ut en tävlingsanmälan som skall lämnas på plats så gäller följande länk:

http://www.streetrace.com/hdrk/STARTANMÄLAN.doc

Väl mött!

Killer
Jag har RR licens, det måste ju vara svårare att få en sådan med tanke på att man måste svänga i RR, duger den som tillfällig Dragracinglicens så ska jag fundera, annars blir det väl dyrt att betala 900 sek för att få köra 201 meter, men Dragracing e ju åxå skitkul :tummenupp

Killer

RR´s styrlåsracer No1
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX1100R
GSXR1100R wrote:

Jag har RR licens, det måste ju vara svårare att få en sådan med tanke på att man måste svänga i RR, duger den som tillfällig Dragracinglicens så ska jag fundera, annars blir det väl dyrt att betala 900 sek för att få köra 201 meter, men Dragracing e ju åxå skitkul

Road Racing Für Alles i samarbete med www.Sydskanesemse.nu

Har bestämt för mig att du skrev att du snart skulle bli rik så de e bara o börja gräva i pengahögen!

Samtidigt så e det roligt o visa dom nya hojarna att våra oljekylda lok tuffar på rätt så bra fast dom har 13-15 år på nacken.

Väl mött i Rinkaby

Killer

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Killer skrev:
GSXR1100R wrote:

Jag har RR licens, det måste ju vara svårare att få en sådan med tanke på att man måste svänga i RR, duger den som tillfällig Dragracinglicens så ska jag fundera, annars blir det väl dyrt att betala 900 sek för att få köra 201 meter, men Dragracing e ju åxå skitkul

Road Racing Für Alles i samarbete med www.Sydskanesemse.nu

Har bestämt för mig att du skrev att du snart skulle bli rik så de e bara o börja gräva i pengahögen!

Samtidigt så e det roligt o visa dom nya hojarna att våra oljekylda lok tuffar på rätt så bra fast dom har 13-15 år på nacken.

Väl mött i Rinkaby

Killer
Hmmm sugen som jag är så åker jag nog till Anderstorp istället, jag kommer ut på strippen i höst och piskar vattenbufflar :whip

Busfrö

Radical Riders
Gick med
6 May 2003
Hoj
lånar gärna din............
:rock Jag hade gärna visat dej vem kungen på strippen är :tummenupp

Busfrö :eek: Busfrö :mad: Busfrö :skrämd

Men 900 spänn suger :fakta

Desutom så är min transportabla starter strax klar med fotoceller så man ser vem som tjuvstartar så fort den är klar ska vi ha strettrace :rock :rock

Och Killer ska vå pisk :whip :whip

Killer

RR´s styrlåsracer No1
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX1100R
Kommer du ihåg när vi körde senast på Revingerakan , vem kom sist då , he he! :D

Bra att granen snart e färdig eller den kanske redan e färdig så du övar som fan, ja det missunnar jag dig inte!

Killer

Robz

Guest
Hmmm.... har fått för mig att Jänkare från sent 60-tal är gjorda för strippen, 90-tals hojjar - för å inte snacka om -00 - är väl gjorda för å piska diverse sportbilar på bana :confused: :fakta
Stunt är däremot bevis på fordonsbehärskning med åtföljande respekt som bör idkas av alla fordonstyper - tills det :crash

Killer

RR´s styrlåsracer No1
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX1100R
Busfrö skrev:
Jodå jag kommer ihåg sån tjuvstart glömer man aldrig :crash

Busfrö Busfrö Busfrö en djävul rakt fram :fakta :fakta

He he :D tjuvstart nä de e bara du som sitter o sover :rock

Killer

RR´s styrlåsracer No1
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX1100R
Robz skrev:
Hmmm.... har fått för mig att Jänkare från sent 60-tal är gjorda för strippen, 90-tals hojjar - för å inte snacka om -00 - är väl gjorda för å piska diverse sportbilar på bana :confused: :fakta
Stunt är däremot bevis på fordonsbehärskning med åtföljande respekt som bör idkas av alla fordonstyper - tills det :crash

Har för mig att kunna hålla hojen nere o ändå komma iväg snabbt ingår väl i fordonsbehärskning , rätta mig om jag har fel :bow

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
busfrö, ta med din julgran så kör vi dragrace på bivaröd i stället. kostar ju nada och så slipper vi plåtlådorna som bara är i vägen :D

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
GIXxXER skrev:
busfrö, ta med din julgran så kör vi dragrace på bivaröd i stället. kostar ju nada och så slipper vi plåtlådorna som bara är i vägen :D
Fixa detta så ska ni få :whip
Busfrö gör en intresseanmälan och sen kör vi på Bivaröd utan plåtlådor (plåtluder är dock välkommna).

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln