Deztallica
Ny medlem
Jo det är så här. Ken block tränade i två månader för att göra den där videon på ett respektabelt sätt, för att få ut reklamen som en duktig bil och rallyförare. Det gick inte. Dom satte Travis i bilen och, det vart bättre. Men de lyckades inte, dom fick inte det där klippet där allt går flytande som det ska göra. Då ringde Ken mig och bad mig komma och spela in klippet, och självklart tackar jag ja till det.
Så åkte jag ju dit och körde den där banan, och på femte försöken så satt den, vilket är det som är i klippet, bara att dom klippt in Ken Block i det hela. Det gör inte mig någonting. Det var dåligt betalt, rent av ingenting betalt utöver resa men jag älskar att få åka över och sätta stjärnorna på plats så det var det värt. Men dom är lite snåla, jag fick betala däcken själv, dom tyckte jag slet mer än vad som behövdes. Dyra var dom också.
Men jag fick lite souvenirer med mig hem å andra sidan.
Så åkte jag ju dit och körde den där banan, och på femte försöken så satt den, vilket är det som är i klippet, bara att dom klippt in Ken Block i det hela. Det gör inte mig någonting. Det var dåligt betalt, rent av ingenting betalt utöver resa men jag älskar att få åka över och sätta stjärnorna på plats så det var det värt. Men dom är lite snåla, jag fick betala däcken själv, dom tyckte jag slet mer än vad som behövdes. Dyra var dom också.
Men jag fick lite souvenirer med mig hem å andra sidan.