inte ny men opresenterad...

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
SC50 SSMH
trött

jag är ingens brud men jag har suttit på massa hojjar! Hoppas jag platsar i gänget ändå.... =\

va skevt allt blev...... :tuttar

Svarvern

Du håller käften när du pratar med mig
Gick med
14 Sep 2003
Hoj
05 Yamaha R1
2fast4hjo skrev:
:hej

Dig har man ju träffat :yoparty, o racat med sambon hade du väl också :D Har du kört in motorcykeln nu :va

hehe...ja och han fick pisk med :tungan

Japp, den är inkörd o klar...går som svin :yoparty
Jag har planerat att åka nerigenom i sommar...känner lite folk i tibro, det är väl inte alltför långt från er va ? Hör av mig då så kan vi bötte litte :)

rejser

knatter knatter...igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Trehundra kubikare
welcome, willkommen och allt annat :rock

var halva skövde här i stan på premiären eller??

Svarvern

Gick med
14 Sep 2003
Hoj
05 Yamaha R1
rejser skrev:
welcome, willkommen och allt annat :rock

var halva skövde här i stan på premiären eller??

Ja jag vete f*n...men dom två var här iaf...men premiären börjar ju bli ganska stor nu :yoparty så det lär väl bli fler antar jag :)

Liz Gsx-R

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
......
Svarvern skrev:
hehe...ja och han fick pisk med :tungan

Japp, den är inkörd o klar...går som svin :yoparty
Jag har planerat att åka nerigenom i sommar...känner lite folk i tibro, det är väl inte alltför långt från er va ? Hör av mig då så kan vi bötte litte :)
vad känner du för folk i tibro... jag kommer där ifrån...

Svarvern

Gick med
14 Sep 2003
Hoj
05 Yamaha R1
Liz Gxs-R skrev:
vad känner du för folk i tibro... jag kommer där ifrån...

Ja...det är ett väldigt begränsat antal då...jag känner tre...har träffat en massa men jag kommer inte ihåg vad dom hette.. :)

Svarvern

Gick med
14 Sep 2003
Hoj
05 Yamaha R1
2fast4hjo skrev:
:blah , FZR:n gick bara på en cylinder förra säsongen :D, är numera såld som du vet.

Ska du och Mattiaz ner till Askersund på valborg :va

Haha...sääääkert :rofl

Jo ja vet, o tur är väl det :tungan

Ja jag tänkte faktiskt dra ner först, men det var ingen som ville med, men jag ska höra med mattias så får vi se, jag har aldrig varit där på valborg så det vore kul...när börjar det o vilken tid bör man vara där ?

Mattiaz

Värmlandspöjk
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2017 KTM Super Adventure S
Svarvern skrev:
Hör av mig då så kan vi bötte litte :)

Svarvern: Det där förstod inte ens jag :va :rofl

2fast4hjo: Allt hänger på att jag får tillbaka min hoj idag. Har den inne för ventiljustering, men mekarna hade beställt fel schimssats och kom på det när hojen var isärplockad. Så de har beställt nya från huvudlagret i Holland, meken hade bokat in ny tid för montering av dessa idag på förmiddagen, men med min vanliga tur så har de väl inte kommit :mad:

Annars har vi tänkt oss över till Karlstad om regnet inte öser ner. Det är ju nån mässa där vi tänkte kika lite på, men Askersund är ju senare på kvällen, så möjligheten finns att man kan ta sig dit också. :tuttar

Liz Gxs-R: Fan Liz, endera borde du skaffa dig en hobby, eller ställa forumklockan... ditt senaste inlägg gjorde du ju 03:29 igår :3freak

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Mattiaz skrev:
Liz Gxs-R: Fan Liz, endera borde du skaffa dig en hobby, eller ställa forumklockan... ditt senaste inlägg gjorde du ju 03:29 igår :3freak

Hon arbetar på krogen :D (Lisa: synd att du inte kan hänga med i helgen föresten.)

Svarvern skrev:
jag har aldrig varit där på valborg så det vore kul...när börjar det o vilken tid bör man vara där ?

Man bör nog vara där senast 1800. Man samlas på torget i Askersund och drar sedn drar mckortegen till Skyllberg nga km utanför. Kortegen börjar runt 18:30-1900 (har inte funnit nga exakta tider men det har det varit de senaste tre åren). Fyrverkeriet senare på kvällen är jättestort.
:tummenupp

Allt roligt på en och samma helg: det är ju även sm i Anderstorp samt bikedagarna i trollhättan.

Last edited:
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...