Inte så ny, men ändå....

aline

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
CBR600 FS
Ninja Racer skrev:
Du ska inte haka på upp till Linköping till däckbrännarkväll på bikestopp. Är ikväll vid 20,00, det lär väl bli en hel del folk. :yoparty

Hmm... Är väl inte riktigt min grej... ;) Men berätta gärna lite mer... :banana

aline

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
CBR600 FS
MostWanted_NKPG skrev:
tvätta hojjen den ärjue skitig på kortet!!! :D

Jag vet!!!!! Måste ta o ladda upp en ny bild!!! Första kortet jag tog på den, hade precis provkört den innan jag köpte den o de va regnigt o jävligt ute... Men nu blänker den!!!!! :yoparty

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
aline skrev:
Trevligt!!! Fast de e ju LIIIIIIIIITE längre o åka dit....

Trevlig helg hörru!!!! :banana :fyllisar :yoparty
Äsch, vart ligger Österbymo tro?

Trevlig helg själv :)

Förresten, vad gör man egentligen i Österbymo?

aline

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
CBR600 FS
hållundan skrev:
Äsch, vart ligger Österbymo tro?

Trevlig helg själv :)

Förresten, vad gör man egentligen i Österbymo?

Österbymo ligger cirka 9 mil öster om Jönköping!! I "södraste" Östergötland. Har väl ung. 25 mil till Götet tror jag.

Va man gör i Österbymo...??? Bra fråga... Flyttar snart till Tranås, iallafall LIIIIITE större. Jobbar där. Annars blir de mest hojåkande, kompisar, familj o PAAAAAAARTY!!! :yoparty :fyllisar :banana

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
aline skrev:
Österbymo ligger cirka 9 mil öster om Jönköping!! I "södraste" Östergötland. Har väl ung. 25 mil till Götet tror jag.

Va man gör i Österbymo...??? Bra fråga... Flyttar snart till Tranås, iallafall LIIIIITE större. Jobbar där. Annars blir de mest hojåkande, kompisar, familj o PAAAAAAARTY!!! :yoparty :fyllisar :banana

Tranås är ju inte långt från Götet... :crash Vad ska man göra i Tranås tro då???

Där har jag fiskat. :)

Östergötland, härligt! Har du sån däringa go Östgötadialekt då?

:banana

aline

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
CBR600 FS
hållundan skrev:
Tranås är ju inte långt från Götet... :crash Vad ska man göra i Tranås tro då???

Där har jag fiskat. :)

Östergötland, härligt! Har du sån däringa go Östgötadialekt då?

:banana

Händer la inte mycket i Tranås heller... Men där har jag mina vänner!!

Fiskat i Tranås?? Jaså!

Nej, jag har nog inte mycket östgötska i mig... Bor precis på gränsen till Småland. Vet inte vad jag har för dialekt, ingen särskild enligt mig själv. Men du pratar göteborska eller, rätt go dialekt faktiskt!! ;)

Va gör du när du inte är ute o drar på vägarna då?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
aline skrev:
Händer la inte mycket i Tranås heller... Men där har jag mina vänner!!

Fiskat i Tranås?? Jaså!

Nej, jag har nog inte mycket östgötska i mig... Bor precis på gränsen till Småland. Vet inte vad jag har för dialekt, ingen särskild enligt mig själv. Men du pratar göteborska eller, rätt go dialekt faktiskt!! ;)

Va gör du när du inte är ute o drar på vägarna då?
Göttebosska ja, stiiiiiila daj! :)

Hohoho. Fiskat gjorde jag när jag var ungefär 8 år i Tranås. Det var det enda jag kom på att jag hade gjort där :) Har åkt igenom ett par gånger iofs.

När jag inte knäskrapar, försöker uiiila, äter sushi, pluggar, jobbar, festar, sovar eller shoppar så åker jag lite hoj och spelar gitarr :)

DU?!

:hej

aline

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
CBR600 FS
hållundan skrev:
Göttebosska ja, stiiiiiila daj! :)

Hohoho. Fiskat gjorde jag när jag var ungefär 8 år i Tranås. Det var det enda jag kom på att jag hade gjort där :) Har åkt igenom ett par gånger iofs.

När jag inte knäskrapar, försöker uiiila, äter sushi, pluggar, jobbar, festar, sovar eller shoppar så åker jag lite hoj och spelar gitarr :)

DU?!

Skrev jag inte de nyss...??? ;) Jobbar som resesäljare på heltid. Annars e jag med vänner o familj, åker hoj, festar m.m. Åker gärna lite inlines så här på sommaren också!

Spelar gitarr, TREVLIGT!!!!!!!!! :tummenupp Händer i helgen då??? :banana

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
aline skrev:
Skrev jag inte de nyss...??? ;) Jobbar som resesäljare på heltid. Annars e jag med vänner o familj, åker hoj, festar m.m. Åker gärna lite inlines så här på sommaren också!

Spelar gitarr, TREVLIGT!!!!!!!!! :tummenupp Händer i helgen då??? :banana
Njae, måste jag missat, jag är lite :3freak nu efter en veckas jobbande. Är inte van vid sånt. Har ju pluggat ett år nu. Bor ju i Halmstad egenltigen. Fast är "hemma" och jobbar nu.

Inlines är lajbans. Bra träning för rumpan :tummenupp :tuttar (fel kroppsdel iofs):rolleyes:

Gitarr är skojigt. Lirat sen man var knodd... Kan det där nu :)

I helgen är det lugnt som gäller, tror jag. Kanske grillpartaj idag. Annars lugnt. Börjar nattskiftet på söndag. Kul.

Själv? Party på Österbymo's gator och torg? :tungan

aline

Ny medlem
Gick med
18 Mar 2004
Hoj
CBR600 FS
hållundan skrev:
Njae, måste jag missat, jag är lite :3freak nu efter en veckas jobbande. Är inte van vid sånt. Har ju pluggat ett år nu. Bor ju i Halmstad egenltigen. Fast är "hemma" och jobbar nu.

Inlines är lajbans. Bra träning för rumpan :tummenupp :tuttar (fel kroppsdel iofs):rolleyes:

Gitarr är skojigt. Lirat sen man var knodd... Kan det där nu :)

I helgen är det lugnt som gäller, tror jag. Kanske grillpartaj idag. Annars lugnt. Börjar nattskiftet på söndag. Kul.

Själv? Party på Österbymo's gator och torg? :tungan

Ingen fara du.... Är rätt seg jag med... Skönt att de snart är helg!!! :banana

Blir party i Tranås imorrn. :fyllisar Ikväll blir det väl lugnt förutom att jag ska hem o fajtas me mina kattungar som lever fan!! ;) Fast dom e väldigt söta...

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept