Inte spotta, bara svälja, bra mot bröstcancer! Äntligen bevis!

Lisenfisen

Vart tar det vita vägen då snön smälter?
Gick med
22 Oct 2008
Ort
1 km efter världens ände med MR R6™
Hoj
det kommer
Dr. Helena Shifteer, one of the researchers at the University. "Since the emergence of the research, I try to fellate at least once every other night to reduce my chances."


Snacka om mycket jobb om hon är singel.....fast säger hon vad hon vill så är det kanske inte så svårt att hitta frivilliga.....eller vad säger ni grabbar?!?!
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Dr. Helena Shifteer, one of the researchers at the University. "Since the emergence of the research, I try to fellate at least once every other night to reduce my chances."


Snacka om mycket jobb om hon är singel.....fast säger hon vad hon vill så är det kanske inte så svårt att hitta frivilliga.....eller vad säger ni grabbar?!?!

Hon kan ju tjäna fett med stålars om hon är singel:D
 

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Ort
Nacka
Hoj
HD superglide sport
Dr. Helena Shifteer, one of the researchers at the University. "Since the emergence of the research, I try to fellate at least once every other night to reduce my chances."


Snacka om mycket jobb om hon är singel.....fast säger hon vad hon vill så är det kanske inte så svårt att hitta frivilliga.....eller vad säger ni grabbar?!?!

Som man brukar säga: det är inte svårt för en kvinna att få ragg eftersom det finns så oändligt mycket villiga killar.
Det är svårare för en kille eftersom det finns begränsat antal tjejer som vill ligga med en...

Det gäller såklart inte mig men alla andra.
 

Tommy.exe

Guest
Som man brukar säga: det är inte svårt för en kvinna att få ragg eftersom det finns så oändligt mycket villiga killar.
Det är svårare för en kille eftersom det finns begränsat antal tjejer som vill ligga med en...

Det gäller såklart inte mig men alla andra.

Nja... tjejerna vill ligga precis lika mycket som vi....
Det är själva framförandet av sagda önskemål som måste falla inom vissa moraliska ramar. :)
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Not to burst your bubble eller så...
Men publicerat på webben "Thursday, October 2, 2003 Posted: 9:19 AM EDT (1319 GMT)" gör att jag tror att det publicerades dagen innan där det var tänkt... just det, 1:a april.

Men det hindrar ju inte att jag kommer skicka denna på print där hemma ändå. :D

EDIT: Läs och begrunda hur trötthet, lathet och allmän tillfällig ordblindhet kan te sig... tänker inte ta bort mitt inlägg utan bjuda på det istället. :)
 
Last edited:

Tommy.exe

Guest
Not to burst your bubble eller så...
Men publicerat på webben "Thursday, October 2, 2003 Posted: 9:19 AM EDT (1319 GMT)" gör att jag tror att det publicerades dagen innan där det var tänkt... just det, 1:a april.

Men det hindrar ju inte att jag kommer skicka denna på print där hemma ändå. :D


Nu är ju inte jag det vassaste verktyget i skåpet iofs... men va?

Hur får du det till April?
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
hahaha... sant... fan vad man skall vara snabb och dra slutsatser och sluta läsa ibland.

Artikeln ligger fortfarande på printkö där hemma. :)

Men "artikeln" finns ändå inte att hitta på CNN.com och den i länken är till tatom.org... fuffens i alla fall, men det ser ligit ut så den skall fortfarande printas. :tummenupp
 
Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Ny raggningsreplik:
"Vill du undvika cancer? Sug på denna!"

:brynad
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Not to burst your bubble eller så...
Men publicerat på webben "Thursday, October 2, 2003 Posted: 9:19 AM EDT (1319 GMT)" gör att jag tror att det publicerades dagen innan där det var tänkt... just det, 1:a april.

Men det hindrar ju inte att jag kommer skicka denna på print där hemma ändå. :D

EDIT: Läs och begrunda hur trötthet, lathet och allmän tillfällig ordblindhet kan te sig... tänker inte ta bort mitt inlägg utan bjuda på det istället. :)

Kolla när detta inlägg postades: (förutom att det är från 2005)
http://groups.yahoo.com/group/armysecurityagencyvets/message/116958
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
korvgubbe: Alltså var jag inte helt fel ute, trots att jag missläste October för april... :smackmyforehead
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Här är fler killar som förstått allvaret med bröstcancer. Kloka och företagsamma grabbar det här :D

[YOUTUBE-ID]xbVifPkbYsk[/YOUTUBE-ID]
 

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Ort
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Varför inte köra en vinna-vinn!?!

Tror jag ska gurgla och spotta det i ansiktet på grabben nästa gång med kommentaren: "Men jag läste en artikel på CNN.com som sa att det var bra att svälja för att inte få bröstcancer, men att jag även hört att sperma ska vara en bra ansiktskräm så jag tänkte vi kunde få något utav det här bägge två" =)...ja, jag är ironisk!! Tror ni grabbar att en sådan här artikel skulle få oss brudar till att vilja suga av allt som går på två ben och är av manligt kön!?! Ni har inte funderat på varför vissa tjejer verkligen inte fixar det ,)
 

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Ort
Lidingö
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Kan ju vara en tanke att det är komplett båg eftersom den ursprungliga länken inte gick till CNN som enligt uppgift publicerat artikeln.

Jag har lite mark på månen om nå'n vill köpa, btw.
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top