Biker Bitch
This Bitch Bites!
- Gick med
- 15 Feb 2008
- Hoj
- Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Mycket bra svar, det resonemanget köper jag
För att de inte är riktiga kvinnor?
Tror jag ska gurgla och spotta det i ansiktet på grabben nästa gång med kommentaren: "Men jag läste en artikel på CNN.com som sa att det var bra att svälja för att inte få bröstcancer, men att jag även hört att sperma ska vara en bra ansiktskräm så jag tänkte vi kunde få något utav det här bägge två" =)...ja, jag är ironisk!! Tror ni grabbar att en sådan här artikel skulle få oss brudar till att vilja suga av allt som går på två ben och är av manligt kön!?! Ni har inte funderat på varför vissa tjejer verkligen inte fixar det ,)
Med lite eftertanke....tack förrästen för att ni på ett udda sätt med denna artikel tänker på kvinnor nu under oktober månad när faktiskt bröstcancern står i fokus. Gör som jag och bidrag till forskningen kring sjukdomen, så kanske du bidrar till att din mamma,syster,flickvän eller vän slipper att gå igenom en lång bekämpningsprocess.
Jag är mer nyfiken på vad ni annars tänkt suga av som inte är av manligt kön. Det enda jag kan komma på faller bort på det där med två ben.Tror ni grabbar att en sådan här artikel skulle få oss brudar till att vilja suga av allt som går på två ben och är av manligt kön!?![/FONT]
Här är fler killar som förstått allvaret med bröstcancer. Kloka och företagsamma grabbar det här
Woohoo!
Se upp nu, du modige man..
Luktar viss risk för feministinvasion här..
Du som brukar ta fjädern där bak skall väl inte komma och snacka?
Med lite eftertanke....tack förrästen för att ni på ett udda sätt med denna artikel tänker på kvinnor nu under oktober månad när faktiskt bröstcancern står i fokus. Gör som jag och bidrag till forskningen kring sjukdomen, så kanske du bidrar till att din mamma,syster,flickvän eller vän slipper att gå igenom en lång bekämpningsprocess.
Eeehr, du har missat prostatacancergalan som brukar vara på våren då eller? Du vet när alla gubbar i TV helt plötsligt har mustasch...
Men jag förstår faktiskt inte hur man kan sitta och gnälla på en gala som drar in 50 miljoner till cancerforskning som överlever till mångt och mycket tack vare dessa bidrag... eller ni kanske borde åka till nån bröstcancersjuk och försöka tala om för henne att du verkligen inte gillar dessa insamlingar.
Hellre bröstcancergala än dessa "rädda-barnen-i-afrika" galor... vafan, där har vi SIDA som fullkomligt öser in pengar, dit tänker inte jag skänka mina skattade pengar.
Just cancerforskningen i Sverige är ju ganska enkel att kolla upp då de måste redovisa i Sverige och sånt är allmänna uppgifter.
Det är snarare när man skänker till föreningar i tredje världen som det blir fishy.
Men jag vill ändå ha möjlighet att donera pengar avdragsgillt... tänk vad det skulle kunna göra för föreningslivet t.ex.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|