Inte spotta, bara svälja, bra mot bröstcancer! Äntligen bevis!

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Tror jag ska gurgla och spotta det i ansiktet på grabben nästa gång med kommentaren: "Men jag läste en artikel på CNN.com som sa att det var bra att svälja för att inte få bröstcancer, men att jag även hört att sperma ska vara en bra ansiktskräm så jag tänkte vi kunde få något utav det här bägge två" =)...ja, jag är ironisk!! Tror ni grabbar att en sådan här artikel skulle få oss brudar till att vilja suga av allt som går på två ben och är av manligt kön!?! Ni har inte funderat på varför vissa tjejer verkligen inte fixar det ,)

Nej..

Biker Bitch

This Bitch Bites!
Gick med
15 Feb 2008
Där landsvägen slutar och oändligheten börjar! Mit
Hoj
Bensinvärdinna till en HONDA CBR600 Repsola.
Med lite eftertanke....tack förrästen för att ni på ett udda sätt med denna artikel tänker på kvinnor nu under oktober månad när faktiskt bröstcancern står i fokus. Gör som jag och bidrag till forskningen kring sjukdomen, så kanske du bidrar till att din mamma,syster,flickvän eller vän slipper att gå igenom en lång bekämpningsprocess.

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superfast
Med lite eftertanke....tack förrästen för att ni på ett udda sätt med denna artikel tänker på kvinnor nu under oktober månad när faktiskt bröstcancern står i fokus. Gör som jag och bidrag till forskningen kring sjukdomen, så kanske du bidrar till att din mamma,syster,flickvän eller vän slipper att gå igenom en lång bekämpningsprocess.

Ingen tvingar dig :creampie

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
För något tag sedan publicerades (och jag länkade) en undersökning att det var bra för tänderna också.

Det är helt enkelt naturens eget sätt att enligt Darvinismen bevara kvinnors goda gener...
(eller så är många tandläkare och canserforskare helt enkelt män)

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Tror ni grabbar att en sådan här artikel skulle få oss brudar till att vilja suga av allt som går på två ben och är av manligt kön!?![/FONT]
Jag är mer nyfiken på vad ni annars tänkt suga av som inte är av manligt kön. Det enda jag kan komma på faller bort på det där med två ben.

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Hoj
Yamaha XJ6
Här är fler killar som förstått allvaret med bröstcancer. Kloka och företagsamma grabbar det här :D

Jag förstår inte varför de måste vara så diskriminerande... Jag menar alla män som kanske går runt med prostatacancer!? Varför kan de inte undersöka dem med?:confused:

:rolleyes:

Lisenfisen

Vart tar det vita vägen då snön smälter?
Gick med
22 Oct 2008
Hoj
det kommer
De flesta killarna verkar väldigt glada över att tjejen ska suga och svälja och allt det där.....men då måste jag fråga...Hur många av er har själva smakat på hur en sats smakar?:7peta Det är inte precis som att det smakar gelehallon:ajjabajja ...det är bara en tanke

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen

Jävla massa snack om bröstcancer och insamlingar hit och dit, men prostatacancer är det fler män som drabbas av årligen, och det har man knappt hört nåt alls om
Inte för att jag bryr mig direkt men :va

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Eeehr, du har missat prostatacancergalan som brukar vara på våren då eller? Du vet när alla gubbar i TV helt plötsligt har mustasch...

Men jag förstår faktiskt inte hur man kan sitta och gnälla på en gala som drar in 50 miljoner till cancerforskning som överlever till mångt och mycket tack vare dessa bidrag... eller ni kanske borde åka till nån bröstcancersjuk och försöka tala om för henne att du verkligen inte gillar dessa insamlingar.

Hellre bröstcancergala än dessa "rädda-barnen-i-afrika" galor... vafan, där har vi SIDA som fullkomligt öser in pengar, dit tänker inte jag skänka mina skattade pengar.

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Eeehr, du har missat prostatacancergalan som brukar vara på våren då eller? Du vet när alla gubbar i TV helt plötsligt har mustasch...

Men jag förstår faktiskt inte hur man kan sitta och gnälla på en gala som drar in 50 miljoner till cancerforskning som överlever till mångt och mycket tack vare dessa bidrag... eller ni kanske borde åka till nån bröstcancersjuk och försöka tala om för henne att du verkligen inte gillar dessa insamlingar.

Hellre bröstcancergala än dessa "rädda-barnen-i-afrika" galor... vafan, där har vi SIDA som fullkomligt öser in pengar, dit tänker inte jag skänka mina skattade pengar.

Nejrå jag har nära vänner med bröstcancer, men det känns som att det här går lite överstyr

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Hur kan det gå överstyr att skänka pengar?

Däremot skulle jag vilja se en skattelagändring som gör det möjligt att donera pengar avdragsgillt upp till t.ex. 10.000:- eller nåt sånt.

Last edited:

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
För min del känns det som man inte vet hur mycke pengar som faktiskt kommer fram och inte bara går till "administrativa" avgifter ??

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Just cancerforskningen i Sverige är ju ganska enkel att kolla upp då de måste redovisa i Sverige och sånt är allmänna uppgifter.

Det är snarare när man skänker till föreningar i tredje världen som det blir fishy.

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Just cancerforskningen i Sverige är ju ganska enkel att kolla upp då de måste redovisa i Sverige och sånt är allmänna uppgifter.

Det är snarare när man skänker till föreningar i tredje världen som det blir fishy.

Tänkte mer allmänt på olika insamlingar och föreningar...

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Låt SIDA ta hand om det utanför Sverige så kan vi som bryr oss lägga pengar på något som känns lite mer nära. Men jag vill ändå ha möjlighet att donera pengar avdragsgillt... tänk vad det skulle kunna göra för föreningslivet t.ex.

Lugn

Big in Japan
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
Ducati SF, Husky SMR, GSXR750
Men jag vill ändå ha möjlighet att donera pengar avdragsgillt... tänk vad det skulle kunna göra för föreningslivet t.ex.

Jaså, man får inte dra av för donationer i Sverige? Fast det är klart; det är väl så (s)vensken vill ha det... :tungan

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati