Inte utlämnad bara för att man kör direktimport

doolar

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jan 2009
Hoj
BMW R1200RS -16 Honda NSR125R -89
Precis så resonerar man på Ducce Stockholm.

Att det bara går liksom... På Bröderna Hörberg i Löddeköpinge (aukt. Kawasaki och Ducati) har dom tagit emot mig med öppna armar när jag kommit med mina privatköpta hojar.
Superservice och inget knot om var jag köpt hojen. Jag tom ursäktade mig för att jag inte köpt min Z1000 hos dom, men dom hade ingen begagnad hemma. Bortviftat direkt, "vi är glada du hittat hoj"-inställning.
Så har jag också köpt fullt Rukka-ställ där för typ 10k, servat för 4k och köpt annat smått och gott för säkert 5k till. Det är pengar jag lagt någon annan stans om jag fått resonemanget ovan!

Vem fan tackar nej till pengar?!?

Hell

Mobilis in mobil
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
BMW R1200GS Adv -09. Ural Ranger -15. Royal Enfield Classic 500 -19.
Att det bara går liksom... På Bröderna Hörberg i Löddeköpinge (aukt. Kawasaki och Ducati) har dom tagit emot mig med öppna armar när jag kommit med mina privatköpta hojar.
Superservice och inget knot om var jag köpt hojen. Jag tom ursäktade mig för att jag inte köpt min Z1000 hos dom, men dom hade ingen begagnad hemma. Bortviftat direkt, "vi är glada du hittat hoj"-inställning.
Så har jag också köpt fullt Rukka-ställ där för typ 10k, servat för 4k och köpt annat smått och gott för säkert 5k till. Det är pengar jag lagt någon annan stans om jag fått resonemanget ovan!

Vem fan tackar nej till pengar?!?

Om man inte har resurserna vad det gäller lokaler och personal att ta emot precis alla kunder så måste man väl lämpligen begränsa sig på något sätt för att kunna upprätthålla kvalitet och en tillräckligt hög servicegrad gentemot dom kunder man redan har? Att ta på sig mer jobb än man hinner med är sällan optimalt.

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...