Intensivkurs i skåne?

dandersson

Ny medlem
Gick med
5 Jul 2011
Hoj
2011 Husqvarna SMS 125
Då var det dags att ta lätt mc kort. Jag har letat runt och hittat flera trafikskolor som verkar vara bra men alla säger samma sak, det kommer ta 2 / 3 månader o jag kommer behöva mellan 10 o 25 körlektioner oavsett om jag e kung på att köra eller inte, 10 är minimum!

såklart vill jag ha kortet så fort som möjligt och därför är jag inte helt glad över att det kan ta tre månader. Jag har sett att det finns trafikskolor som har intensivkurser men ingen av dem är i skåne.

Är det någon som vet om det finns intensivkurser i lätt mc i skåne eller om det bara finns en bra trafikskola som inte drar ut på utbildningen så himla mycket.

Tack på förhand! :)

waga95

Guest
kolla stockholms alla trafikskolor, vet att vissa av dom har intensiv kurser.
+ att du kan få ut en härlig camping semester samtidigt :D

Rullandesten

Blårök
Gick med
11 May 2011
Hoj
Yamaha
Hur fan kan dom säga att du behöver 10-25 körlektioner, visst 10 låter vettigt, men har du ett IQ som överskrider en jävla fågelmås då lär du inte behöva 25 lektioner, enkel eller dubbel för den delen heller..
Tid tar det tyvärr, speciellt med att få plats på risk1an o risk2an, prov och uppkörning, iofs så lär inte risk1an vara något problem ifall man har den på körskolan.

Köp teoriböcker, ladda ner TEO-trafikskola, PLUGGA, PLUGGA, PLUGGA, PLUGGA, PLUGGA, PLUGGA, PLUGGA, PLUGGA, PLUGGA, PLUGGA, PLUGGA, PLUGGA, kör själv i ett industriområde/parkering, träna bromsning, sväning bla bla bla..
Läs i böckerna hur man tar en kurva korrekt beroende på hur vägen ser ut, boka teoriprov och uppkörning och kör kör..

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år