Intensivkurs så nära södertälje som möjligt?

Frodie

Murphys lag regerar!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
Honda CRF450R -09 #715, Husaberg 650FE -07 #81
Hej alla trevliga SH:are!

Jag har en polare som bor i Södertälje som gärna vill ta MC-kort.
Problemet han har är att få till tiden till detta (då han som mig jobbar innom handels där man aldrig är ledig och jobbar jämt då körskolorna är öppna).
Det han undrar är om det finns någon bra körskola som har bra intensivkurser för att ta hojkort? Han bor i Södertälje och vill inte åka för långt om han slipper.
Eftersom jag nämnt för honom att det finns mycket kunskap om allt som har med MC att göra här så undrade han om jag kunde fråga er.
Tacksam för alla svar.

//Fredde.

Torlejf

Prylgalen.
Gick med
24 Aug 2005
Hoj
Monster 620ie S
Well skrev:
2107837 Hej alla trevliga SH:are!

Problemet han har är att få till tiden till detta (då han som mig jobbar innom handels där man aldrig är ledig och jobbar jämt då körskolorna är öppna).
Det han undrar är om det finns någon bra körskola som har bra intensivkurser för att ta hojkort? Han bor i Södertälje och vill inte åka för långt om han slipper.
Eftersom jag nämnt för honom att det finns mycket kunskap om allt som har med MC att göra här så undrade han om jag kunde fråga er.
Tacksam för alla svar.

//Fredde.

Hasses trafikskola i Flen har intensivkurser så vitt jag vet.

rokie gsx550

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2005
Hoj
GSX 1100 ef
Well skrev:
2107837 Hej alla trevliga SH:are!

Tacksam för alla svar.

//Fredde.
Körkortexpressen i Hallstahammar, 6300 för kurs o boende och sen tillkommer vv avgift på ca 800 kr, du kör upp tredje dagen ska själv dit den 4/5 :yoparty

stockhaus

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
Honda CBR600RR
Tänkte hoppa in här och låna lite plats :)

Samma problem här, jobbar i butik och allt är stängt när man väl kommer ifrån jobbet. Någon som vet om det finns någon intensivkurs nära borås?

Frodie

Murphys lag regerar!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
Honda CRF450R -09 #715, Husaberg 650FE -07 #81
Det var inte många svar men jag tackar ödmjukast för dom jag fått. Jag ska meddela polaren om alternativen. Även om hallstahammar inte ligger nära södertälje så tycker jag att den låter ruggit prisvärd (vill minnas att jag pröjsade lite mer än så...och på längre tid).

Tack för hjälpen! :Bugar

Är det någon som har fler förslag så tveka inte att skriva dom!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln