Interesse för en evnt. RR sektion innom SMKGävle..

RADDUM

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2004
Hoj
Kawasaki zx6r 2005 banhoj +BMWk1200gt 2006
Tjena sporthojsfantaster:tummenupp

som Danne påpeker så var SMK Gävle öppna och önskade oss välkomna som medlemar:) Vad det vill seia ift. Rörberg och gokartbanan är inte helt klart, men vårat behov för träning utöver SMC körningar annanvar måndag är det som konkret skall klargöras..
Den möyligheten som skall diskuteras är en körning evnt. tillsmans med motardåkarna den måndagen det inte är smc åkning...Eftersom att vi endast träff hovedstyrelsen igår så kunde dom inte siga verken eller...ett nytt möte med involverade pater vill tillkoma snart..

När vi vet detta vill vi bjuda in alla intereserade sporthojsåkare till ett infomöte och en tanke om hur vi kan utveckla sporthojåkande och banåkningen i distriktet..tenker då på bl.a. bokning av heldagar på stor bana etc.
Vi tror iallafall det kan bli något som vi alla (intereserade sporthojåkare) kan utveckla och ta del av..bli bättre banåkare, mc förare och även sikta in på tävligsbiten för dom som har sådana ambitoner...

Men men meeeen!
Har man sagt A måste man säga B - Berätta!!!!!

mekbom

Medlem
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
R6 + szr660
Grymt roligt att dom var positiva, nu är det bara att hoppas på lite körtider då.
Bra jobbat :tummenupp

RADDUM

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2004
Hoj
Precis..är du hemma vid nesta avstämningsträff så hoppas jag o Danne på att du oxå kan följa med:tummenupp
Grymt roligt att dom var positiva, nu är det bara att hoppas på lite körtider då.
Bra jobbat :tummenupp

Johan Källberg

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
Mille / ZX9-R
Hej hej på er!
Skoj att de är nå på G o nu har ni/vi hela vintern att få in medlemmar o fixa tider på bana!
Kollar här efter info om medlemskap o hur läget ser ut!
Bra jobbat grabbs o tjejen!
Har ju nu en hoj som tar sej runt lite finare! LER

RADDUM

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2004
Hoj
Hej:tummenupp
nytt möte med smkGävle 7.nov. så då tenker jag vi har lite mera att komma med sedan..och helt på din linje..så snart det är klart så sikter vi inn oss på hur vi lägger upp -08..med tanke på bandager etc:tummenupp och grattis till ny hoj om jag har fattat rätt:tummenupp
Hej hej på er!
Skoj att de är nå på G o nu har ni/vi hela vintern att få in medlemmar o fixa tider på bana!
Kollar här efter info om medlemskap o hur läget ser ut!
Bra jobbat grabbs o tjejen!
Har ju nu en hoj som tar sej runt lite finare! LER

Johan Källberg

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
Mille / ZX9-R
Blir fint de! Blir de en egen sektion tror du eller blir de bara SMK?
Japps köpte en Mille i söndags! Ska bli skoj bara de blir sommar snart! LER.
Blir medlem så fort de är klart ja me!
Bra jobbat.

RADDUM

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2004
Hoj
tror att ibörjan blir vi "bara" en del av smkGävle..blir vi många och aktiva så tror jag vi kan bli en egen sektion....:tummenupp Roligt att du är så positiv inställd:tummenupp
Blir fint de! Blir de en egen sektion tror du eller blir de bara SMK?
Japps köpte en Mille i söndags! Ska bli skoj bara de blir sommar snart! LER.
Blir medlem så fort de är klart ja me!
Bra jobbat.

Johan Källberg

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2004
Hoj
Mille / ZX9-R
Klart man ska va possitiv! Kul att de händer nåt här i stan åxå! Annars brukar de bara va "små" gäng som hänger! O ja känner väl "fel" folk!! :huvet

RADDUM

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2004
Hoj
Klart med SMKGävle och RR:)

Vi kan nu ingå i SMKGävles verksamhet, något jag upplever som MKT positivt!
Det är klart att vi får köra annanvar måndag på SMKGävles träningstider samman med supermotard. Den andra måndagen tillfaller SMC så iprinsippet betyder detta minst en gång i veckan på Rörberg!
Det jobbas oxå med evnt. en en träningstid till i veckan om det lar sig lösa....

Medlemskapet kostar kr.300:- pr.år idagsläget
Träningsavgiften är satt till kr.500:- pr år, eller kr.100:pr. tillfelle...

Jag tillsammans med Mike och Danne hoppas på oppsluttning bland Er sporthojsåkare. Vi önska att skapa ett miljö och möyligheter för att utveckla verksamheten.
Vi kommer att kalla in till ett möte med Er som vill vara med i början av desember- återkommer med datum på forumet- och legga riktlinjer för verksamheten utöver Rörberg -bandager etc om interesset finns-

Dessuten finns det en visjon om att bygga en större träningsbana, något som vi nu vill titta närmare på..riktignog en bit fram..men möyligheten finns.....

Kontakta underteknade om ni har frågor / funderingar..

Så ta sjansen, nu kan vi skapa något tillsamans:)

Vid pennan
Sverre Raddum

jokern

Kan man o vill man ska man!
Gick med
23 Apr 2003
Hoj
Suzuki Gsxr750 -10 / Gasgas 300ec -12
Fantastiskt!!! Hoppas det blir mer skrivet nu till våren... Vi är en brokig skara som vill köra bana kan jag nog lova!! (kan va helt ute o cykla, men men...) JAG VILL KÖRA!!

RADDUM

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2004
Hoj
härligt..vi hoppas det skall gi en hel del möjligheter på sikt...
ha lite koll här på SH så lägger vi ut all info fortlöpande...
:tummenupp kan ju betätta att vi åker upp till Mittlanda 8.maj och kör heldag till självkostnadspris...så har du och dine kompisar interesse för det..så hör av Er till mig..
Fantastiskt!!! Hoppas det blir mer skrivet nu till våren... Vi är en brokig skara som vill köra bana kan jag nog lova!! (kan va helt ute o cykla, men men...) JAG VILL KÖRA!!

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...