MikkE
Guest
Njae. Inte bara att flytta för min del känner jag. Jag trivs är uppe och ser inte att en hyra på 7k delat på tre personer i en fyra på 100kvm är så farligt ändå. Nära till IKSU, polarna och NH också
Orkar inte flytta nu heller, har bara vart i Umeå 7 veckor, varav 3 av dem i lägenhetern. Nytt jobb sedan förra veckan också...
Din förening såg inte helt fyskam ut heller, verkar trevligt. Trevligt med garage. Jag vill ju a en cross eller nåt... men va fan ska jag ställa den liksom =/
Orkar inte flytta nu heller, har bara vart i Umeå 7 veckor, varav 3 av dem i lägenhetern. Nytt jobb sedan förra veckan också...
Din förening såg inte helt fyskam ut heller, verkar trevligt. Trevligt med garage. Jag vill ju a en cross eller nåt... men va fan ska jag ställa den liksom =/
Det är väl bara att flytta? En hyresrätt hos Bostaden är ju ekonomiskt ingen höjdare. Det du betalar i hyra har du aldrig igen och så har du alltså inte möjlighet att välja ISP själv? Nähä.
Jag har bott hos Bostaden på Nydala höjd när jag pluggade men det är, sett i efterhand, ett av mitt livs värsta misstag, fatta vad bostadsrätterna gick upp i värde under den tiden...
Jag kan rekommendera vår förening och lägenheterna är inte dyra. Det du lägger i en bostad är som pengar på banken. Sen kan du som jag skaffa en varm liten plats för hojen i det underjordiska garaget.
http://www.trasnidaren.nu/static/sv/
Last edited: