Inträde till Mässan 19-20 mars

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Hej alla glada uppe i sundsvall...jag van inträde till en av dagarna på mässan uppe i s-vall men pga jobb kan jag inte åka upp och nyttja detta.....är det någon här (uppe i s-vall) som är intreserad av få min vinst och slippa betala inträde så hör av Er.

Mvh Kakan

GUZZ

Medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
1/2 Gixxer 750RR++Streetfighter .United 16/43 HP Lawn fighter
Mässan

Kakan skrev:
Hej alla glada uppe i sundsvall...jag van inträde till en av dagarna på mässan uppe i s-vall men pga jobb kan jag inte åka upp och nyttja detta.....är det någon här (uppe i s-vall) som är intreserad av få min vinst och slippa betala inträde så hör av Er.

Mvh Kakan

:Bugar Hallå Kakan ! Skänker du bort biljetten eller, det vore jätte schyst om man kunde få en biljett. :Bugar

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Ja gå in på http://www.motormassansundsvall.net och tävla för att vinna biljetter. De har också uppdaterat sajten med mer information från utställare ( och det uppdateras hela tiden ) även karta med monternummer finns. Vi syns där :)

Last edited:

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
988R skrev:
:Bugar Hallå Kakan ! Skänker du bort biljetten eller, det vore jätte schyst om man kunde få en biljett. :Bugar

ja jag var ju med å tävla och van vilket var jätte kul ända tills jobbet ringde å sa att jag MÅSTA jobba den 19:e och 20:e så jag kan inte åka upp som planerat....men vinner du inte egna på deras sida så kan du alltid ta min.
Mvh Kakan

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
KennethN skrev:
Ja gå in på http://www.motormassansundsvall.net och tävla för att vinna biljetter. De har också uppdaterat sajten med mer information från utställare ( och det uppdateras hela tiden ) även karta med monternummer finns. Vi syns där :)

:( jag som hade tänkt mej upp och hälsa på familj och vänner och passa på att dra med två tjejer på 3 år :) till mässan men det fick man ju tji för...vart jobb i ställe...hoppas NI andra får kul på den.....lägg gärna upp bilder om ni tar några så lilla jag får sitta här nere och vara avis :)

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02, HD Sportster -10
Jag kan gärna ta dem om ingen annan lagt beslag på dem?
Jag har för mig att jag bor i närheten av dig så det bör ju gå att lösa smidigt?!

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
p.grip skrev:
Jag kan gärna ta dem om ingen annan lagt beslag på dem?
Jag har för mig att jag bor i närheten av dig så det bör ju gå att lösa smidigt?!

Vill inte 988R ha den så kan du ju alltid få den....ska kolla med han först så hör jag av mej till dej.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning