intressant för er med nsr?

Wärniss

Ny medlem
Gick med
15 May 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Honda CB750 -82
hehe.. så jag vet inet riktigt.. har inet kortet än.. hat bara lövningskört lite..jag körde med för stort munstycke.. hade öppet luftfilter och jolly på :D och det är svårt att få tag i rätt munstycke.. så det va aldeles för stort.. började bludra vid 7000 :( Men i vinter ska munstycke fixas! Men ljudet var det inge fel på! Lät bra mycket emr och värre :D
 

Trallan

Va, jag?
Gick med
14 Oct 2003
Ort
hemma
Hoj
trodde jag hade en ninja
Wärniss skrev:
hehe.. så jag vet inet riktigt.. har inet kortet än.. hat bara lövningskört lite..jag körde med för stort munstycke.. hade öppet luftfilter och jolly på :D och det är svårt att få tag i rätt munstycke.. så det va aldeles för stort.. började bludra vid 7000 :( Men i vinter ska munstycke fixas! Men ljudet var det inge fel på! Lät bra mycket emr och värre :D

Munstycken är ju inte alls svåra att få tag på. Jag ringde mc-varuhuset dom beställde hem tog ca 5 dagar från beställningsdag, nemas problemas, dessutom hjälper dom dig att få rätt munstycke också bara du berättar om din hojj!
 

Wärniss

Ny medlem
Gick med
15 May 2003
Ort
Huddinge
Hoj
Honda CB750 -82
Trallan skrev:
Munstycken är ju inte alls svåra att få tag på. Jag ringde mc-varuhuset dom beställde hem tog ca 5 dagar från beställningsdag, nemas problemas, dessutom hjälper dom dig att få rätt munstycke också bara du berättar om din hojj!

Åå fan! får ringa dit nästa vecka!! Men trimet ska av i vinter.. ska köra upp sen i vår.. Lika bra att köra strypt då..
På lelles så har dom värsta hoppet från st 150-180. Men får se va mc varuhuset säger! tack för tipset!
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top