flexbert skrev:2439413
Och får man tillbaka pengarna om det visar sig att hojjen låter för mycket?
Nej, det kommer du inte att få.
flexbert skrev:2439413
Och får man tillbaka pengarna om det visar sig att hojjen låter för mycket?
sp2 skrev:2440567
Det är stenhård koll från miljö och hälsoskyddskontoret på bullret från banan eftersom grannarna har klagat!
skoteridioten skrev:2440698Kanske en dum undran från min sida, men jag antar att det är kört för mig med tanke på mitt akra helsystem?
Eller vet ni om nån annan motardnisse som har fått köra där med likvärdigt ljud?
Får ni problem med ljudet så har vi db-killers som ni kan köpa och montera med oss. Pris 150:-skoteridioten skrev:2440698Kanske en dum undran från min sida, men jag antar att det är kört för mig med tanke på mitt akra helsystem?
Eller vet ni om nån annan motardnisse som har fått köra där med likvärdigt ljud?
Med tanke på att de flesta med motard naturligtvis vill gasa (som oss andra) kan jag säga att det är rätt kört. Nyare motarder (stånkor alltså) med originalsystem klarar sällan ljudnivån utan att växla tidigt och vara försiktiga med gasen...skoteridioten skrev:2440698Kanske en dum undran från min sida, men jag antar att det är kört för mig med tanke på mitt akra helsystem?
Jåke skrev:2440919
Twinnar som min och Stoppsladd's XT är en annan sak, de klarar sig liiite bättre genom att de har ganksa låg trimningsgrad liksom hojar med fler cylindrar än 2...
Självklart är det en stånka, det är ju en XT...Stoppsladd skrev:2440965Sorry Jåke men min hoj är fortfarande EN-cylindrig
Dock ett avgas per ventil. Därav det dubbla systemet
Enligt obekräftade rykten har en viss TRX lags 58-tider...sandstream skrev:2435540Skulle sitta fint att komma under minuten före vinterdvalan
highside skrev:2451797Enligt obekräftade rykten har en viss TRX lags 58-tider...
Ja vad säger man, vi kommer att fylla tre grupper och det tycker vi på www.banakning.nu är så otroligt kul. Alla banåkningar vi har haft i år har varit en fet succé och det kommer även den här att bli, tack vare er deltagare. Trots att den här är den enda 1 dagars körningen vi har i år, och detta är ett undantag. Vi gör det här på allas begäran om en dag till!!!selin skrev:2458691Vilka blir det som åker nu då?
Ser verkligen fram mot den här körningen, om allt går som beräknat blirduckie skrev:2473541Jag och min vapendragare draken-bitch kommer och förgyller dagen.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|